A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

SV 650 SA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Agilis mindenes

Szöveges ítélet

Első nagymotorom, de tulajdonképpen első motorom is. Apám régebben nagy motoros volt, állt is a pincében mindig néhány félhalott roncs, de ő már letette járgányt a születésem körül, motorozni már nem láttam őt. Aztán gimis koromban egy ideig életre lehellte az egyik Rigát, azt hajtottam egy fél évig, amíg végleg meg nem adta magát. Néhányszor ültem még mások Simsonján meg ETZ-jén, de a motorozásból leginkább a vágyakozás maradt, jogsim sem volt. Aztán 33 éves koromban letettem az A-s jogsit, és megvettem az SV-t. Anélkül, hogy vezettem volna, csak a vélemények alapján, persze az ár is szerepet játszott, ilyen méretű teljesítményű motort újonnan nem árult más másfél millióért. Sokan féltettek, hogy nagy és barátságtalan az SV első motornak, de végül nem lett igazuk, a gázt ésszel kell húzni, és akkor nem ugrál, nem rángat, bár tény, hogy a CBF500, amit sokan ajánlottak (vezetéstechnikai tréningen hajtottam végül is) sokkal elnézőbb a kissebb hülyeségekel, ha az SV-t megrántod, az ugrik.Nagyon szeretem, igazi allrounder, a városban mozgékony, mint egy robogó (kis túlzással, de könnyű és fordulékony), országúton dinamikusan gyorsít, könnyű az előzés.Ha jó az idő, munkába is ezzel ingázom (130 km autópálya aztán város) . Versenypályán nem jártam vele.
Nem érzem, hogy több teljesítmény kéne, sőt, lehet, hogy gyengébbre kellene cserélnem, mert sokszor vagyok fegyelmezetlen autópályán.
Túrázásra is alkalmas, bár én elég nagy darab vagyok, és kissé sportosan kuporgok a gépen, de 200 km-s falatokban letoltam már egy nap 600-at, és csak 15 perc kellet, amíg kiállt belőlem a zsibbadás.
Egyelőre nem tervezem lecserélni, bár az új V-Stromot nagyon kívánom (a régit tesztvezettem ,és nagyon tetszett, minden mint az SV, csak még egyenesen is ülök)

Hibalista

- Egyelőre semmi sem romlott el rajta

Ide hordtam szervizbe

Realmotor GyőrNehéz értékelni, mivel nem romlott el eddig semmi, de egyebekkel jól teljesítettek. A kőtelező szervízekre hamar kaptam időpontot és korrekt áron csinálták. Mikor beállítottam a Louisban vett elvileg kompatibilis gyakorlatilag alig passzoló bukókeretemmel és középsztenderemmel, akkor vettek egy levegőt és csak azt kérték, hogy legközelebb előbb kérdezzem meg őket, de végül is felkalapálták a cuccot.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja? DL 650 V-Strom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.