A "vaddisznó"
Szöveges ítélet
Mit meséljek?
Szerelem első látásra!
Kifutó modell volt így baráti áron jutottam hozzá részletre.
(Köszönet Hollóséknak)
Afféle pihentető kis motorozgatáshoz vettem, de hamar kiderült többről van szó…
A nyergek átalakítása után hihetetlenül kényelmes lett és az első lánckerék cseréje után az a bizonyos vibráció is 140 fölé került, így a napi 6-700 km-es táv, és a 130-as utazási tempó már nem volt lehetetlen.
Egyre távolabbi vidékek vonzottak, ahol a hegyek csúcsait hó fedi, így aztán több napra kellett csomagolnom, a nőről nem is beszélve. Előbb textil táskákat, majd pipere cumók elszaporodása miatt, túradoboz rendszert szereltem fel mindenki nagy megrökönyödésére.
A motor karaktere olyan, hogy egy ülésként, „csupaszon”, és túrafelszereléssel is merőben mást, de mindig szemet gyönyörködtető képet mutat!
Azt hiszem ez a motor "az első lépcsőfok a mennyekbe"!
EMI
(fosztogatok@freemail.hu)
Hibalista
- 48.000 km: Lánc szet.
- 52.000 km: Hátsó féklámpa kapcsoló.
- 60.000 km: Első fékbetét.
- 68.500 km: Első féktárcsa csere.
-
- Hátsó gumi 22.000, utassal, cuccal 18-20.000km-t bír.
- Első gumi 24-25.000km-t.
Ide hordtam szervizbe
Hollóséknál volt az első három szervízelésen, korrekt srác csinálta, (magas vékony..) de ő kilépett és az utódai már linkek voltak.
Többé nem vittem oda a vasat....
A legdrágább szervíz!!!
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Érden!
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 71567 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |