A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 650 2004 (645)

Dl 650 2004 (645) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A túrázómotor

Szöveges ítélet

A cím szerintem önmagáért beszél. Az "Alpok Királya" címet méltán érdemelte ki. Aki ezt a stílust kedveli annak szerintem a legjobb kompromisszum. Nagyon kényelmes, leszámítva a magasságomból (185cm) adódó problémát, hogy a plexi még max. magasságánál is a szél eléggé cibálja a bukót, de ez egy magsaítóval orvosolható, vagy nem kell száguldozni. A száguldozásról annyi, hogy nem arra való. 130-140 et utassal is szereti és még erő is van benne, de fölötte már egy kicsit instabil lesz. Benzintyúk helye pazar, kényelmes, még a kilátás is jó a kicsit alacsonyabb soförök mögül (Barátnőm véleménye). A 650 ccm-es motor mindent tud amit egy szelíd túrázó elvár a motortól. Egyenletesen húz, nyomaték szinte az egész fordulatszám tartományban is rendelkezésre áll. 3000 1/min alatt nagy gázadásnál, ismétlem NAGY gázadásnál elég nagy a vibráció és a láncrázás, de fölötte szinte azonnal megszűnik. A fogyasztása 1 személlyel 4.7 l/100 km vegyes használatban (hosszú egyenletes menet, Budapest, néha nagy gyorsítások). Igazi túrázásra alkalmas vas. Jól pakolható, erős a csomagtartója és kategórigájában az egyik legnagyobb a terhelhetősége (legn. össztömeg: 380 kg, teletankolva kb.: 205-210 kg). Én egy 125-ösről ültem át, de nem okozott gondot az átállás. Méretei ellenére nagyon jól vezethető, kezes kis motor, imádja a szerpentíneket. Kezdő motornak is kiválló, csak vigyázni kell rá, mert megérdemli. A fentartásról annyit, hogy nem vészes, a nagyokosoknak köszönhető teljesítmény adó 15000 Ft, a biztosítás a legolcsóbb helyen nekem kb. 6000 Ft/negyed év. Összegezve ez egy olyan motor ami megengedhetőbb a többinél (fiatal, hasonszőrű motorokra értve), kényelmes, megbízható és még kisebb terepen is boldogul.

Hibalista

- -Kiégett az egyik helyzetjelző, de nem gond, előfordulhat bárkivel. 1 pec volt a csere.

Ide hordtam szervizbe

SUZUKI-INTERAT
Márkakereskedés és Szerviz
2060 Bicske, Csabdi út 2.

A 6000-es szervízen volt itt. Gyorsan (1 óra alatt meglett) és jól dolgoztak. A szervíz után adtak egy 5% kedvezményre jogosító kártyát a kiegészítők és a következő szervíz árából.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.