A turaendúrók BIG elődje
Szöveges ítélet
A motor problémái a vásárlás után nem sokkal jelentkeztek, mondhatjuk úgy is, hogy "jól bevásároltam". Először a kormánycsapágy kezdett el kattogni, majd a hátsó lengővilla kezdett el keresztben mozogni. Ezután megadta magát az irányjelző, de a végső csapás az volt, hogy a második fokozatot elkezde kidobálni. Mosás után fél órán keresztül nem lehett beindítani, + a Bükkbűl lefelé jövet a féktárcsa takaró műanyag ráolvadt a telóra. Ezek a hibák mind kb 1.5 hónap alatt jöttek elő. Ekkor meguntam, és szétszedtem az egész motort, és tőlem telhetően mindent megjavítottam rajta. Ezek után viszont az égvilágon semmi gondom nem volt vele. Szinte a végtelenségig pakolható motor, nagyon nyomatékos, és számomra nagyon kényelmes/185 cm 120 kg/ még 2 személynek is. Viszont nem száguldásra termett 90-110-ig bőven elegendő.
Hibalista
- Második fokozatot kidobálta a váltó - bontott komplett váltó: 30000.- HuF, Kormánycsapágy - 9800.-, önindító javítás: 18000.- Hátsó lengővilla tűgörgőinek cseréje, indexrelé megadta magát és még egy pár apróság
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 18967 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |