A sportos túrázó
Szöveges ítélet
a motor nagyon jó és megbizható konstrukció,egyszerü felépités levegö-olaj hütés, csak a kókány tulajok az ellenségei ebben a 89-es vasban kitudja hogy mi a valós km,mert az óráját láhatólag megbuherálták.ehez képest jól megy és stabil túragép.a sor 4 hengert lehet pörgetni,a szélvédelem is jó a teljes burkolat miatt.az 1. lábtartó lehetne kicsit elörébb,alkatrész árak olcsók a többi japán márkához képest.ahhoz képest hogy 1 motorszerelőé volt kiderült 1-2 érdekesség mint elsőlánckerék szakadt anyával felrakva. a viz kivert mert ha 200-nál ha leesett volna,már nembiztos hogy itt irogatnék.tehát ha valaki használt vas vásárlására adja a fejét föleg 1 öregebbre alaposan nézze át mielőtt száguldozik vele!ja a karbi fedél az 1 szar mert bakelitböl van és könnyen letörik a szinkron állitó vákumcsonk!egyébb konstrukciós hiba nálam még nem jött elő!
Hibalista
- elsö teló szimering-4000ft,bakelit karbifedél vákum csonk letört,elsö lánckerék leszoritóanya leesett-hanyag elözö tulaj miatt!ezen kivül csak kopóalkatrészek:fékbetét ,gyertyák,levegőszürő
Ide hordtam szervizbe
maszek szerviz
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
jó magam
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |