A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Rm-Z 250 2006 (249)

Rm-Z 250 2006 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A sárga eminenciás

Szöveges ítélet

A motort 2005 őszén vettem,nem az első motorom volt, először az osztrák márka 450-esével nyomultam, de egy baleset miatt/kulcsont, váll ropira/ rá kellett jönnöm hogy amatör szinten az élvezetes gondatlan motorozáshoz sok ez az erő ,ezért el kezdtem más kategória felé kacsingatni. Jó áron sikerült hozzájutnom egy 125-ös Cr-hez amiről kiderült hogy ez a teljesítmény pont elég. A gond az volt, hogy nem boldogultam a kétütemmel ezért négyüteműre kellett üljek. Igazábol az ára miatt választottam mert a legolcsóbb ez volt a konkurens márkák közül, és a szezon második felében a kereskedőnél még volt kettő, így nagyon jó árat ajánlott, amit nem tudtam visszutasítani. Ami már az első motorozás alkalmával feltünt /a vaskormány hajlékonyságát tudtuk így azt már vásárláskor lecseréltük/, hogy teljesen streszmentesen lehet vele közlekedni pont elég mindenhol, mégis ha fáradt vagy tud meglepetést okozni. Nálunk csak homokos pálya van én azokat kedvelem a legjobban mert kiakasztod a gázt és már halad is. A kétütemmel szemben van motorfék ami hasznos a kanyarok előtt, így nem olyan fárasztó vele menni, valamint kellemes nyomaték áll rendelkezésre, így nem kell annyit kapcsolgatni. Lehet vele lassan is közlekedni, de nagyon tud sietni ha úgy akarja a jobb csukló, ez csak pilóta függő. Összeségében nem tudok kiemelkedően jó tulajdonságot kiemelni, végzi a dolgát eddig még nem hagyott soha cserben, azt persze hozzá kell tenni, hogy a gyár által előírt cserék , ellenőrzések be vannak tartva és nem évente egyszer takarítom a légszűrőt. De mondjak valamit a negatív dolgokról is. Ami nem tetszett (már vásárlás előtt tudtam tesztek álltal) a teleszkópok keménysége különösen az első volt beton. Ezt a dolgot átszelepezéssel orvosoltuk jelenleg a gép elejében hátuljában MAGIC RACING dolgozik amivel teljesen elégedett vagyok. A másik apróság a bovdenes kuplung és a nem állítható kuplungkar. Miért is? Nem nagyon szeretem az állandó bovden olajozást (az első motoromon Magura végezte a munkát) valamint, mivel rövidek az újjaim be kellett szereznem egy állítható kart mert nem értem el a gyárit rendesen.A küllők rendszeresen meglazulnak de már megszoktam. Ezektől eltekintve elégedett vagyok már egy barátomat is rábeszéltem egyre neki egy 2006-osat vettünk használtan és azzal sincs semmi gond. Ajánlani tudom mindenkinek akinek számít az ár mert korrekt terméket kap a pénzéért és semmivel sem nyújt kevesebbet mint japán vetélytársai , mert véleményem szerint nincs rossz motor csak rosszul karbantartott.

Hibalista

- Igazából semmi nem romlott el,de mivel versenymotorról beszélünk a kopó alkatrészek cseréjével /lánc, lánckerék, dugó, gyűrű stb./ számolni kell.

Ide hordtam szervizbe

Ebben szerencsém van mivel egy kis motorkerékpár boltot üzemeltetünk a barátommal aki történetesen az egyik legjobb szerelő, így nincs nagy szervíztapasztalatom. Illetve van, a márkakereskedő akitől vásároltam az első olajcseréret 15 üzemóra után javasolta ezek után többet nem is mentem a környékükre sem. Az erre vonatkozó utalások egyébként a használati utasításban megvannak.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.