A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 750 1992 (750)

Gsx-R 750 1992 (750) 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A nyers erő !!!

Szöveges ítélet

Megmondom oszinten elotte egy gsxr 400 volt. Hatalmas lepes volt szamomra, meg ovva is intettek a teljesitmenyt illetoen. Olaszbol lett behozva.Gsxr 750 SRAD.Sport legszuro,sport dob(Leo Vince) Dyno Jet, fem fekcso. Kb.:150Le. Eleg bitang volt a gep! A lanc csak akkor kezdett nyulni amikor mar batrabnak ereztem magam es kezdtem emelgetni az elejet, de amugy nagyon kezes, megbizhato.Ha kell mindennapi hasznalatra varosban elrobogni, vagy ki a palyara allat modjara cibalni!
Persze nem olyan mint egy robogo, de ha megszokja az ember a mereteit, sulyat, es ugyesen terelgeti akkor nagyon jo barat tud lenni a varosban.Viszont aki ilyen motorban gondolkodik, nem hiszem hogy a varosban
akar maradni, es ott utcarol-utcara gurulni.Nincs is megfelelo hutese, meg veszelyes is. Max megallni es meginni valahol egy uditot.
Igazabol a nagyobb tempot szereti, ugy erzi jol magat mind a motor, mind a pilota is.
Szepen huz 7000 alatt is, de utanna mint egy allat, szinte megy ki az ember alol.Folyamatosan, erezhetoen jon meg az ero.Kordaban tarthato, kezelheto joszag.
Probaltam egy haver 636 Ninja-jat es nem volt ennyire kezelheto, es kiszamithato.Szamomra!
En ugy vagyok vele, hogy eleg sok a hulye kint az utakon.Jobb az ha valamilyen szinten kezelhetoek a dolgok korulottunk.

A motorral gondom nem volt!
´97-es modell volt. Eladas elott leszedettem a deklit mert szerettem volna latni, hogy szelephezag mekkora, meg megnezni van e valamilyen kopas.Ismerosnek adtam tovabb es nem akartam kicseszni vele, meg azt is hogy tudjam mit adok ki a kezembol.
44000km volt benne.kozel gyari allapotu ertekek jottek ki.Pedig amikor megvettem, sport betetk voltak benne, ugy hogy valoszinu palyaztak is vele meg annakidelyen.

Batran ajanlom mindenkinek!

Hibalista

- Izzot kellett cserelni.

Ide hordtam szervizbe

Haver szerelte.Motorszervizben dolgozik.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1997
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.