A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GS500F 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A motorok Suzuki Swiftje

Szöveges ítélet

Mielőtt megvettem, egy Keeway Supershadow-m volt, ami több szempontból is rossz választásnak bizonyult. Ahhoz a mennyiséghez és stílushoz, amennyi/ahogy motorozom, alapvetően a chopper nem jó választás, ráadásul a Keeway még ezek közt is rettenetesen gagyi. Na de ezt akkor még nem tudtam, első motorom volt, ráadásul azt hittem akkor még, hogy a chopper az igazi motor, nem is tetszett a többi fajta. Miután megszabadultam tőle, a motoros cimboráim győzködtek, hogy ne choppert vegyek, mert nekem nem az való,inkább túragépet nézzek. A GS500-at javasolták következő lépcsőnek. Mivel akkoriban volt az F-es kifutó széria és elég olcsón lehetett újonnan hozzájutni, beadtam a derekam és dacból megvettem. Nagyon jó döntés volt, noha idő kellett, míg összehaverkodtunk.
Ez a motor egy kezdő/újrakezdő motor, ezek mellett a legolcsóbb nagymotor. Nem is szabad ennél többet várni tőle! Nagyjából ugyanazt tudja, mint autóban a Swift: olcsó, olcsón fenntartható és kimész vele a világból is, amennyiben arra használod, amire való!
A 48 ló az 48 ló, sem több, sem kevesebb. Folyamatosan a 130-140-es tempót szereti, ennél többel nem is érdemes kínozni. A fékek és a futómű is ehhez a tempóhoz lettek kitalálva. Fürge kis gép, főleg ha 6000 fölött tartod a fordulatot, de nyilván nem lesz belőle sportmotor.
A kényelme nekem tökéletesen megfelelt. 170 centi vagyok, nagyjából ehhez a magassághoz lett kitalálva a motor is. Egy napra 800km a rekordom vele, mindez szinte csak szerpentineken, maximum 110-es tempóval. Nyilván elfáradtam, de nem éreztem azt, hogy 2 hétig motort se akarok látni.
El lehet vele mászkálni két személlyel is, de úgy 130 kiló terhelés fölött már érezhetően sokkal lomhább és a fékek/futómű is óvatosságra intenek.
Mindent összeadva ez egy nagyon jó motor, nagyon megéri az árát, de ne várj tőle többet, mint amennyit nyújtani tud! A fékek, a futómű és a motorblokk is közel 30 éves konstrukció. Cserébe viszont olcsó. Nagyon jó szívvel ajánlom első motornak, aztán 2-3 év után már mindenki el tudja dönteni, milyen irányba szeretne innen továbblépni. Engem pl. meggyőzött arról, hogy valóban semmi szükségem se chopperre, se sportmotorra, a túramotorok világa az enyém! :)

Hibalista

- Nem romlott el semmi.
- A kopó-fogyó-kötelező dolgokat meg minden motoron cserélni kell, használattól függően.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Interat Bicske
Csak a kötelező szervizeket csinálták, míg garanciális volt a motor, abszolút jó tapasztalatom van velük. Állítólag komolyabb problémával nem érdemes hozzájuk fordulni, de ezt sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudom.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A garancia lejárta után én cseréltem benne az olajat.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Supershadow Következő motorja? GSX650F
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.