A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 1200 1996 (1157)

Gsf 1200 1996 (1157) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megérdemelt munka bére!

Szöveges ítélet

Az álmom teljesült mikor meg tudtam venni a gépet. Ezt is a debreceni barátomnak köszönhetem, hisz Ő ajánlotta a vasat. Természetesen hitelre. Leelőlegeztem és aztán rögtön felhívott a főnököm, hogy csődbe ment a cég. Remek! Csak 800 hitel van rajta, amit fogalmam sincs miből fizetek ki. Mindez december elején. Ilyen nincs, hogy egy métert se megyek vele és adjam el! Így hát januárban kezdtem vele mozogni. Nagyon mocsok idő volt, de nem fagyott! Abban az évben 18000-t tettem meg vele.
Még november végén is tudtam mocizni. Aztán csak sikerült kifezetnem a hitelt, hála a barátaimnak és a családomnak.
Azóta családtaggá vált. Olyannyira, hogy mikor elkezdtünk építkezni a feleségemmel egy kikötése volt:"Nem adjuk el a motort!" A nászutunk Prágába volt, természetesen motorral. Ezt is a feleségem találta ki. Emlékezetes volt, főleg mikor Prága előtt belerongyoltunk egy jó kis zuhiba. A fejünk felett csapkodtak a villámok, a pályán persze dugó. Na akkor nem voltam valami boldog! Ilyen idő volt végig, egyik nap esett, a másik nap nem. Csak a moci volt biztos, az viszont teljesen! Semmi kis gondom se volt vele. Azóta sincs. A szokásos lánc, lánckerék, gumi, fékbetét+olaj. Amit minden motoron kell cserélni, de semmi extra. Pályázni nem leányálom mert nincs rajta plekó, mivel N típusú a masin. Ez az egy akadályoz meg a nagy tempóban. Nem is teszek rá, mert így legalább van természetes visszatartó erő. Egyszer néztem meg a végét a tankra hasalva. 2 hétig nyakizomláz! Viszont idom nélkül is 140-ig jó. A Mátrába is lehet vele jókat döngetni a magam kis tempójával, de azt már csak egyedül. Hiába no, a súly az súly! Valamivel meg kell fogni a lendületet. Talán csak a súlya sok egy kicsit, de elnézve a legújabbat....
Szóval marad a családban, nem válunk meg tőle. Nincs is miért!

Hibalista

- Az én hülyeségem miatt az első izzó foglalatát kellett cserélnem. Beleraktam egy 100/80 W-os izzót a 60/55 helyett. Nem bírta. Láttál már nyáron megolvadt fagyit? Olyan lett.
- Más minden bírja!

Ide hordtam szervizbe

Debrecenben Gyöngyösi Pisti barátom szervizeli, hála istennek!
66 ezerrel az órájában mint a gyári! Hondások sápadtak már el mikor beindítottam! Assszondja az egyik: "Ezek ilyenkor már szét szoktak peregni, nem?" Hát nem!!!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.