A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GSX 1300 R Hayabusa 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A lóerőszörnyeteg

Szöveges ítélet

Az első igazi nagymotorom egy GS 500F-volt. Amikor vettem, gondoltam elég lesz az nekem egy jó darabig, ami egy évig tartott. Utána jött a gondolat, hogy kellene egy nagyobb, erősebb. A cél az a Hayabusa volt, mert annál nem sok erősebb van a szériagyártásúak piacán és persze nagyon csiklandozott a gondolat, hogy milyen lehet egy lóerőszörnyeteget bitorolni. De ott volt a dilemma, hogy talán túl nagy lépés lenne hirtelen. Az SV1000-es jöhetett még számításba mint köztes teljesítmény, de áldom az eszem, hogy nem arra költöttem a pénzt, hanem megvettem a busát.
Átvételkor mondták, hogy végig fogom vigyorogni az első pár száz kilométert, ami úgy is volt. Pedig ekkor még ugye bejáratós volt a kicsike. Amikor leketyegett a bejáratási időszak (3 nap) és lehetett húzni a pirosig, kissé lehervadt a kaján vigyor az orcámról és helyére a színtiszta megdöbbenés ült ki. Aztán amikor hozzászokik az ember a bődületes teljesítményfelesleghez újra meg újra jön a kaján vigyor.
Sok ember írt, mondott a K8-as busa kinézetéről sok mindent, de nekem így tetszik ahogy megálmodták a tervezők. Nem áll szándékomban lecserélni a plexit hiába alacsony egy kicsit (188 cm vagyok), mert így legalább 200 km/ó fölött kicsit észheztéríti a menetszél az embert, hogy mennyivel is megy. Egyébként nem biztos, hogy ha nem a sebességmérőt bámulja tisztában van vele.
A kipufogót sem fogom cserélni, hiába 25 kg körüli a súlya, mert az is tetszik és mivel nem pályamotorozom és nem is streetfighter-kedem, nem szempont sem a súly, sem 10-20 plussz lóerő. Beosztom ami van benne gyárilag. :-)
Fémköpenyes fékcső viszont biztosan lesz, mert a gyári fék kissé gyengécske, főleg a pályára. Ezt azért mondom, mert volt szerencsém 3x25 percet pályamotorozni a Hungaroringen, de a 3. huszonöt perc végére elfogyott az első fék. Magyarán a fékkar összeért a markolattal és ennyi. A fékkar állításával valamelyest javult a helyzet, de csak némi hűlés után volt olyan, mint szokott lenni. Tehát a gyári fékszett nem pályára való.
A váltója hibátlan, kis gyakorlással remekül lehet kuplung nélkül pakolgatni felfelé rángatás és egyéb gyalázat nélkül. Ezt azért sem árt megtanulni, mert amikor a fordulatszám piros tartománya előtt váltunk, akkor már akkora a tolóerő, hogy nem árt ha mind a 10 ujjával kapaszkodik az ember.
Szerintem a teljesítményéhez és a súlyához képest egyáltalán nem rosszindulatú. Nem ajánlanám első motornak, de ha valaki 2-3 évet motorozott már nagymotoron és érez magában kellő önfegyelmet, akkor vegye meg bátran.

Egyszóval ez egy remek motor, csak arról nem szabad megfeledkezni a mezei halandóknak, hogy a motor valószínűleg többet tud, mint aki rajta ül.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Carmo Suzuki

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5400
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? GS 500F Következő motorja? Nem kell másik
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.