A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GSF 650 N 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb választás

Szöveges ítélet

2009-ben év elején sikerült hozzájutnom. Télen vettük -5 fokban, 10cm-es hóban, így próbára nem volt lehetőség. Lehet, hogy őrültség, de kb. 250.000Ft-al olcsóbban jutottam hozzá, mint a piaci ára lett volna, így bevállaltam. Szerencsére nem kellett csalódnom. Egy kicsit ( na jó... nagyon) koszos volt, de miután tavasszal lemostam egy csodaszép motort láttam viszont. Egy kis bibi volt, hogy az előző tulaj a 10.000km alatt szerintem egyszer sem kente be a láncot, de szerencsére nem kopott el a lánckerék, csak a lánc nyúlt meg picit, de még használható ( mai napig még nem cseréltem le,de már nem nyúlt tovább). Na ennyit a vásárlás részleteiről.

A motor nagyon stabil kanyarban, ha jobb gumikat tennék rá, még jobb lehetne. Gyorsulása nulláról százra megegyezik a 120 lóerős sportmotorokéval a hamarabbi nyomaték és teljesítményleadás miatt. Kényelmes motor, azt nem mondanám, hogy 2-3 óránál egyhuzamban többet tudnék rajta ülni, de szerintem ez a 188cm testmagasságomnak is köszönhető.
Üléshelyzet pont jó, az ülése is kényelmes, kellően széles. A gyári kormány nekem egy kicsit keskeny, sokszor azt veszem észre, hogy félig a kormányvégdugót fogom.
Szélvédelme természetesen nincs, nekem egy plexi segít egy kicsit jobbá tenni a helyzeten.

Igazából nem szoktam nyúzni a motort, így csak átlagos használat melletti fogyasztási adattal tudok szolgálni. Intenzíven gyorsulgatva városban max. 50-60km/h-val a fogyasztás 5 liter +-1,2 deci. Túrán 90-115-ös tempónál 4-4,5l.

Már 4000ford/perc-től igen szépen megindul a motor, de alatta sem használhatatlan. 80-90-nél 6. fokozatban nem kell visszaváltogatni az előzéshez, biztonságosan kigyorsít ennél a tempónál is a legnagyobb fokozatban. Váltója nem "Hondásan" vajpuha, viszont pontos és jól kapcsolható.
Tetszik a műszerfal kialakítása. Bal oldalon a klasszikus analóg fordulatszám mérő, jobb oldalon a modern km/h, megtett út, benzinszint, stb. digitális kijelző.

Formája egyben modern és klasszikus, vakító piros színe vonzza a tekinteteket.

40%-ban túrázásra, 60%-ban hobbimotorozgatásra használtam városban/város szélén/városon kívül. 1 év alatt 10.000 km-et tettem bele minden gond nélkül.

Nagyon szeretnék vele hosszabb útra is elmenni ( Franciao., Spanyolo., stb), de a jelenlegi benzin árak mellett ( 364Ft) be kell, hogy érjem a Bükkbe való túrázgatással, ami 120km-re van tőlünk. Saját kereset hiányában természetesen ennek is nagyon örülök.

Szerviz tapasztalattal szerencsére nem tudok szolgálni, mert nem volt rá szükség.

Negatívumot nem igazán tudok írna, talán a rugózása lehetne egy kicsit jobb, illetve a fék haraphatna egy kicsit jobban, de még a bőven OK kategóriában van.

Nagyon meg vagyok elégedve a motorral, nem is tervezem, hogy lecserélem egy darabig.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Mito Evo 2 '06 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.