A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 2001 (487)

Gs 500 E 2001 (487) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis Szuzi nem okoz csalódást senkinek!

Szöveges ítélet

2000-2001-ben épp sorkatonai szolgálatomat töltöttem miközben ábrándoztam motorokról a szabadságról meg milyen jó lesz ha kikerülök onnét. Épp KTM lázban égtem de ahogy kikerültem a leszerelő 14.000 Ft pár napi berúgásomat fedezte csupán.Mikor szembesültem ,hogy egy KTM lc4 az akkor is már magas 1,4 milliós árát sose fogom tudni letörleszteni egy banknak sem. Igy esett a választás az akkor akciós 2001-es GS500E UY -ra ami fojtott 27 Le-őt takart és ami még akkor csutkakormánnyal jött ki (hál istennek) (A túrakormányos akkor 200 ezerrel került többe.)
Lehetne mondani , hogy ha ló nincs szamár is jó! De ezt nem érdemelné meg.
Tetszett a motor rögtön és egyre jobban megszerettem őt. Az amargó volt szíves megajándékozni az 1000-es szervizkor egy másik karbifúvoka párral és így már dübörgött benne a 45 Ló.:D De fiatal ekkor már nem endurós vérem a teljesítmény után vágyott ,ezért a 6000-es olajcserekor berakattam egy K&N légszűrőt és Dynojet fúvókákat a drágámba. Ezektől mintha kicserélték volna a motort. Morgós mély hangja lett tőle , az eddigi 5,5 literes fogyasztást is 4,8 körülre le bírtam vinni (néhányszor mikor épp nem száguldoztam vele) de sose evett 6 liternél többet még 2 személyes 180 km/ órás nyélgáznál sem amikor lementem Hatvanból Zalaegerszegre! Végsebessége nálam 195 km/h volt.
Utazója mindenképp 110 fölött kell lennie mert 5500 fordulatnál nagyon zsibbassza a kezet a vibráció. 120-nál már semmi gond nincs (se 180-nál:D) Az első futóműve teljesen felkeményítve is hamar koppan kátyús úton fékezésnél, a hátsó pont úgy jó ahogy gyárilag van beállítva. Ha puhítunk rajta hintázik a kanyarban ha keményítünk 100 km után lekívánkozunk a nyeregből mert sajog a hátsó felünk. Az együttlétünk alatt kergettem meg a mátrai szerpentineken 750-es ninját és 1200-es BMW-ét is vele.(Ezekre emlékszek) Birta tartani az iramot könnyen. Egyszer volt beteg szegény amit egy direkt előttem befékező autósnak köszönhettem. De a lehorzsolt kipufogón és oldaldeklin kívül nem lett baja szerencsére. Most 11 év elteltével a barátnőmnek épp egy GS-t nézegetünk (mert arról le ér a lába is ) :D Én azóta kielégítettem a teljesítmény iránti vágyamat és 2004 óta egy SV1000s-re váltottam át.
A konkurens 500-asait nem próbáltam de ezt nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek. Nem fog csalódni benne!

Hibalista

- -jobb suzuki feliratos oldal dekli( csűszás miatt. :S ) 0 ft fényező haver megcsinálta
- - kipufogó karcos lett 0 Ft( másik spanom flex megfelelő csiszoló betétével felpolírozta. :D
- -gumik ( a fene esne beléjük )

Ide hordtam szervizbe

amargó

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? XT125 Következő motorja? SV1000S
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.