A kis Szuzi nem okoz csalódást senkinek!
Szöveges ítélet
2000-2001-ben épp sorkatonai szolgálatomat töltöttem miközben ábrándoztam motorokról a szabadságról meg milyen jó lesz ha kikerülök onnét. Épp KTM lázban égtem de ahogy kikerültem a leszerelő 14.000 Ft pár napi berúgásomat fedezte csupán.Mikor szembesültem ,hogy egy KTM lc4 az akkor is már magas 1,4 milliós árát sose fogom tudni letörleszteni egy banknak sem. Igy esett a választás az akkor akciós 2001-es GS500E UY -ra ami fojtott 27 Le-őt takart és ami még akkor csutkakormánnyal jött ki (hál istennek) (A túrakormányos akkor 200 ezerrel került többe.)
Lehetne mondani , hogy ha ló nincs szamár is jó! De ezt nem érdemelné meg.
Tetszett a motor rögtön és egyre jobban megszerettem őt. Az amargó volt szíves megajándékozni az 1000-es szervizkor egy másik karbifúvoka párral és így már dübörgött benne a 45 Ló.:D De fiatal ekkor már nem endurós vérem a teljesítmény után vágyott ,ezért a 6000-es olajcserekor berakattam egy K&N légszűrőt és Dynojet fúvókákat a drágámba. Ezektől mintha kicserélték volna a motort. Morgós mély hangja lett tőle , az eddigi 5,5 literes fogyasztást is 4,8 körülre le bírtam vinni (néhányszor mikor épp nem száguldoztam vele) de sose evett 6 liternél többet még 2 személyes 180 km/ órás nyélgáznál sem amikor lementem Hatvanból Zalaegerszegre! Végsebessége nálam 195 km/h volt.
Utazója mindenképp 110 fölött kell lennie mert 5500 fordulatnál nagyon zsibbassza a kezet a vibráció. 120-nál már semmi gond nincs (se 180-nál:D) Az első futóműve teljesen felkeményítve is hamar koppan kátyús úton fékezésnél, a hátsó pont úgy jó ahogy gyárilag van beállítva. Ha puhítunk rajta hintázik a kanyarban ha keményítünk 100 km után lekívánkozunk a nyeregből mert sajog a hátsó felünk. Az együttlétünk alatt kergettem meg a mátrai szerpentineken 750-es ninját és 1200-es BMW-ét is vele.(Ezekre emlékszek) Birta tartani az iramot könnyen. Egyszer volt beteg szegény amit egy direkt előttem befékező autósnak köszönhettem. De a lehorzsolt kipufogón és oldaldeklin kívül nem lett baja szerencsére. Most 11 év elteltével a barátnőmnek épp egy GS-t nézegetünk (mert arról le ér a lába is ) :D Én azóta kielégítettem a teljesítmény iránti vágyamat és 2004 óta egy SV1000s-re váltottam át.
A konkurens 500-asait nem próbáltam de ezt nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek. Nem fog csalódni benne!
Hibalista
- -jobb suzuki feliratos oldal dekli( csűszás miatt. :S ) 0 ft fényező haver megcsinálta
- - kipufogó karcos lett 0 Ft( másik spanom flex megfelelő csiszoló betétével felpolírozta. :D
- -gumik ( a fene esne beléjük )
Ide hordtam szervizbe
amargó
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | XT125 | Következő motorja? | SV1000S |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |