A kis piros traktor
Szöveges ítélet
Tavaly szezon előtt vettem. Már megint hülyének néztek a haverjaim. Nekem azonban nagyon bejött. 7000 km alatt hozzá sem kellett nyúlni. Viszont, érdemes az elején venni rá egy magasabb plexit, egy középtámaszt (különben 3-ból kétszer biztos felborul) és elvinni az ülését egy kicsit puhíttatni, mert kőkeményre sikerült gyárilag.
Ezután csak menni kell vele. Beindítás után bármilyen terheléssel és sebességgel 5 litert fogyaszt. A motor nyomatékos, 120 km/h-ig pillanatok alatt eltol, 150-nél jön a vég. 3000 alatti fordulaton haldoklik (brutális V2-es hangja van ilyenkor a szétesés határán), 3000-től 6000-ig hibátlan, 6000 felett mintha nem is létezne.
A defekt viszont problémás. Küllős kerék lévén 0,1 sec alatt leenged, esély sincs a tovahaladásra. Javallott némi szerszám és egy pótbelső.
Kiválóan pakolható (nekem 3 dobozom van), teleaggatva is kezesen viselkedik. Hibátlan túramotor, elmegy akkor is, ha nincs aszfalt, száguldozni azonban nem jó. Arra van másik x száz motor.
Hibalista
- Semmi, de semmi !!
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Amargo
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |