A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

GSF 250 Bandit 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis hamis :P

Szöveges ítélet

Ez a motor maga a menyország:D. Legelőször formája fogott meg legjobban, nagyon bejön nekem ez a Naked stílus, szeretem h látszik a gépészet( sztem csak ilyen mocijaim lesznek:P). Amióta meg van azóta szinte minden alumínium cuccot vagy políroztam vagy homokfújtam, egyszerűen jól áll neki. A teljesítménye lenyűgöző, ha esetleg egy hétig nem motorozok és utána megyek vele egyszerűen remegő kezekkel szállok le róla( hihetetlen mit műveltek a japók 250 ccm-ből:D minden elismerésem)
Én azt mondom ebbe a motorba még van anyag.
A nyomaték igazából 10000 körül jön elő és olyan jó 14-15 tart, de azért városban is elmegy 6. ban 50-el.
Azért hogy ne csak dícsérjem van neki egy rossz tulajdonsága is. Teljes gáz mellet 140-150 körül pár perc után le áll motor, kifogy a karbiból a benya, de PRi re téve a benzin csapot pár perc után újra működöképes... Ez annak tudható be hogy mivel a gép japán belpiacos ezért ott más a levegő párataltalma nyomása, szal teljesen más körülményekre lett tervezve a moci. De orvosolható a probléma, méghozá fúvóka cserével..
De én nem bonyolódom ilyenbe mert én úgy se megyek anyival:D
Vannak a motoron kisebb esztétikai hibák de ezek azért jók mert lesz mindig valami csinálni való rajta (amúgy imádok szerelni:P)
Van rajta egy neve nincs sportdob,de hozzá fűzném h sokat dob rajta mint kinézetén mint hangján és mint teljesítményén, sokan azt hiszik róla h 600-as :D( erre utal "A kis hamis "cím is)

Hibalista

- Eddig semmi :) - De kell cserélni láncot meg gyertyát.( lánc kb 25, gyertya 2000/db)

Ide hordtam szervizbe

Én magam!!!! :D

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? robogó '-.- Következő motorja? valszeg Bandita, de nem zárkozók el mástól sem:P
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.