A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 2004 (487)

Gs 500 E 2004 (487) 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

A kis Caffe Racer

Szöveges ítélet

A kis kék villámot 2008 február végén vásároltam egy Bp.-i kereskedésben. Nem szeretek egyébként kereskedésben vásárolni, mert nehéz a motor előéletét nyomon követni. Hogy mégis kereskedésben vettem, az csak azért volt, mert az előző gazdájától le lett informálva a gép.
Kicsit hihetetlennek tűnt a 4700km, de most már elhiszem.
Honda cbf 500 és Kawasaki er5 volt még tervben, de szerintem ha nem is a legjobb, de a legracionálisabb választás volt a kis Suzuki.
A Hondával nagyon nincs semmi baj, a legerősebb, a legszebb, de sajnos a legdrágább is ebben a szegmensben. Annyi pénzért egy osztállyal feljebb lévő gépet is lazán megkapok!
A Kawa még úgy ahogy tetszett volna, jó az ár-érték aránya, feketében kimondottan szép is, de azért azzal a hátsó dobfékkel szerintem nagyon elrontottak valamit...
Visszatérve a Suzukimra, eleinte nem voltam kibékülve a menetdinamikával, nem szeretett pörögni, valamint az alapjárat mindig "elmászott" a helyéről. Úgy viselkedett mint egy bejáratós motor, pedig majdnem 5000 km-rel elvileg már nem számít annak. Én mindenesetre még egy 2000 km-en keresztül nem pörgettem 4000-es fordulat fölé,(na jó néha, de tényleg csak egy rövid időre :-}) és lassan be is állt az alapjárat.
Igaz, hogy az első tulajdonos egy idősebb házaspár volt, akik arra használták csak a mocit, hogy néha leguruljanak Pestről a Balatonpartra.
Kettejüknek egy kicsit gyenge volt a motor, ezért is adták el. Üzenem nekik, hogy jól tették.
Egyébként nagyon megbízható motor, bárhová el mernék vele indulni.
Persze 48 lóereje nem az autópályára született, és a futómű sem partnere az agresszív motorozásnak, de hát nem is arra lett kitalálva. Persze 8000-es fordulat környékén összeszedi magát, és elég becsületesen megindul a kicsike.
Nekem eleinte nem tetszett a váz, mert előlről olyan, mintha egy létrát nekitámasztottak volna, de a 2005-ös kiadásnál feketére van fújva, és így nem is olyan feltűnő.
Ami még zavar egy kicsit, hogy rossz úton hajlamos a kormány az enyhe beszitálásra, de állítólag ez nem a futómű hibája, a Bridgestone gumik számlájára írható.

Hibalista

- Az egy év alatt nem romlott rajta el semmi, remélem marad ez a tendencia még nagyon sokáig!

Ide hordtam szervizbe

Somogyi Péter Ajka
Az olaj- és olajszűrő cserén kívűl nem volt más dolga a motorommal, de ha ne adja ég volna, rá bíznám a mocit!

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 4750
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.