A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Vs 1400 Glp 1995 (1360)

Vs 1400 Glp 1995 (1360) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A kesz motor.

Szöveges ítélet

meg nem reg van meg de azert tudok tapasztalatot irni. Nemetorszagbol importaltam, egy USa kivitel, sajnos csak 4 sebesseges, ebbol kifolyolag. Sajnos emiatt a vegseb se tul nagy. Sajat laban gurult haza, ami akarhogy is vesszuk, 1260 km volt, es ez nekem is egy hosi cselekedet volt, mert -5 fokban lenyomni Hamburg-Veszprem tavot telen, na pestiesen szolva, nem semmi. De meg csak meg se betegedtem elek meg mindig...

Szoval a motor. Eu verziotol sok kulonbseg nincs, allitolag evjaratok kozt van inkabb. Usa modell fo jellegzetessege a sarhanyoba rejtett hatso lampa, es a 4 sebesseg. NEm olyan nyomatekos amint azt a 106 Nm-tol varnam, ok, dehogynem, csak a Virago (elozo motorom) sem rosszabb e tekintetben, erzesre pedig annak hasonlo erteke 80-90 kozt mozog. A gep eszmeletlen kenyelmes, "tagas", nem tul puha, nem is tul kemeny a rugozas. Teljesen gyari allapot, kiveve az elorehozott labtartok. Ezek igen lezser testtartast engednek, de nem tul biztonsagosnak tunt kezdetben vele a motor. Egesz jol gyorsul, vegsebesseget nem probaltam, 80 folott nem mentem meg vele, orulok hogy nem fagytam le. (rendszam meg nincs rajta) Kicsit lazabb felfogasban gyartottak a japanok mint amire szamitottam de ez nem gond, csak furcsa. Ertem ezalatt a gyartasi toleranciat, es megint az elozo motoromhoz hasonlitom, (egy kategoria) de nem annyira preciz szerkezet. Persze elnagyoltsagot veve nem is harley. Azert van rajta gagyi megoldas is, pl diagonal abroncsok, azert ez eleg gaz szerintem (2003-ig gyartottak a tipust) De a szelepeket nem kell allitani, az olajnyomas megteszi helyettunk, hengerenkent 3 szelepes hengerfej pedig biztosit intenzivebb gazcseret. Kardanos, termeszetesen, kardanreakcio semmi. Ertem mar miert a legolcsobb motor a Suzuki. Pl a kidolgozasi minoseg nem eri el a Yamahaet, ez olyan aprosagokban is megnyilvanul mint pl a fenyezes eleg erzekeny karcolasokra. De azert panasz nem erheti csak en eleg szorszalhasogato is tudok lenni es a legtokeletesebb allapotra torekszem.

Miert irtam hogy a kesz motor? Elsosorban a formajaba szerettem bele, ami hozza a klasszikus chopper epites hagyomanyait. Ne feledjuk, - a kozhiedelemmel ellentetben - vilag elso szeriaban gyartott choppererol beszelunk. Egy chopperes altalaban sokat bujja a katalogusokat, probalja faragni, csinositani a gepet, talan jobban mint mas kategoria tulajai. Azonban - es ebben az Intruder egyedulallo, en semmit sem alakitanek rajta at, mert ez a forma ugy tokeletes ahogy van. Ezt csak elrontani lehet. Szoval erre se kell mar tobbet kolteni, tobb marad benzinre. Na ezert irtam hogy kesz motor, persze mindez csak az en izlesem szerint van igy. Formara tetszenek mas chopperek is de meg egy olyan ami ennyire eltalalja az izlesemet nincs, nem is volt.
Atalakitani ennek ellenere fogok rajta, egy valamit, a kormanyt, lecserelni, szep de sajnos nagyon kenyelmetlen. A gyari kormany van meg rajta, nem tudom az elozo tulaj hogy birt ki igy 40000 km-t de ez a kormany maga a megtestesult szerencsetlenseg. Amiert valasztottam ezt a gepet, foleg mert tetszik, de nagyon sok jot olvastam rola, es a blokkrol hasznaltmotor tesztekben valamint motoros talalkozokon ha beszelgettem tulajokkal, mindenki istenitette es elegedett volt.
Utast meg nem vittem de szerintem nem lehet tul jo dolga, hacsak nem belem kapaszkodik, bar az utaslabtarto is meg van nyujtva 10 cm, oneki sem kell a vallan vinni a terdeit, de a tenyernyi hattamla inkabb rossz mint jo mert csak nyomja a hatat. Szerintem, de meg nem lett probalva.

Mondjuk meg sok tapasztalatom nincs hisz epp csak hazahoztam es a hazaut alatt arra koncentraltam hogy ne fazzak de eddig nem bantam meg. Folyt.kov.




Hibalista

- meg semmi

Ide hordtam szervizbe

meg sehova, de ha kell Karpati motorbolt, Szentlorinc, fout

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 94
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1690
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.