A jó motor. Úgy megy mint egy jó turbódízel.
Szöveges ítélet
Motor kellett. V2, vízhűtés, kardán hajtás, elég ccm, elég Nm, motor forma.
Ezek meggyőző tulajdonságok voltak, és ma is azok.
Megvételi szervíz (lent részletezve) után bemérettem fékpadon, gyári HP és Nm megnyugtató diagrammok.
Ha szépen megyek vele chopperes v2 öblös hanggal a rekordom 3.92-es fogyasztás (4000 alatt, közút, kigyorsításokkal), ha rántom (jó keményen, város, csutka 7000-ig, 2,3,4,satu ...),akkor sport v2, igen robbanékony, kapaszkodós, de nem kerékre-állós, max. 7.5 fogyasztással.
1500-tól megy, de 3500-nál mintha bekapcsolna a turbó egy jó dízelben, olyan.
Óra szerinti véget (100kilómmal plusz 10-et) simán megcsinálja (a szabályok betartása kedvéért mondjuk, hogy a ringen), és olyan stabil, mintha csak 80-al menne.
Mindent szeret, alacsony ford-tól a pirosig egyformán stabilan működik. Menni akar.
Ha rántogatom, egy olajciklus alatt utána kell töltenem kb fél litert, de ha szépen megy nincs fogyása.
Egyszer hagyott ott akkumlátor zárlat miatt, egyszer nem akart menni az első henger: ac pumpa eltömődése miatt.
Saját hibája nem volt.
Ma is használom, tuti, normális, klasszikus bicaj.
Fenntartás:
Megvételkor: kuplunglamellák csere, olajcsere, gyertyacsere,karburátor tisztítás és szinkron, első telo olaja, szelephézag állítás, ez volt jó szerelőmnél 70e Ft. AC pumpa eldugódott fura üzemanyag miatt, tisztítása 5e. Azóta prémium anyaggal járok, jobban is fogyaszt.
5000-nél olajcsere, szűrő munkadíjjal együtt 15e; új akku 10e; hátsógumi elkopott 30e; szezon elején újra olaj, szinkron ellenőrzés.
Hibalista
- A bicajjal hiba nem volt. -
Ide hordtam szervizbe
Jó szerelőm, Laci.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Scarabeo | Következő motorja? | nem tervezem |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |