A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

VX800 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A jó motor. Úgy megy mint egy jó turbódízel.

Szöveges ítélet

Motor kellett. V2, vízhűtés, kardán hajtás, elég ccm, elég Nm, motor forma.
Ezek meggyőző tulajdonságok voltak, és ma is azok.

Megvételi szervíz (lent részletezve) után bemérettem fékpadon, gyári HP és Nm megnyugtató diagrammok.

Ha szépen megyek vele chopperes v2 öblös hanggal a rekordom 3.92-es fogyasztás (4000 alatt, közút, kigyorsításokkal), ha rántom (jó keményen, város, csutka 7000-ig, 2,3,4,satu ...),akkor sport v2, igen robbanékony, kapaszkodós, de nem kerékre-állós, max. 7.5 fogyasztással.
1500-tól megy, de 3500-nál mintha bekapcsolna a turbó egy jó dízelben, olyan.

Óra szerinti véget (100kilómmal plusz 10-et) simán megcsinálja (a szabályok betartása kedvéért mondjuk, hogy a ringen), és olyan stabil, mintha csak 80-al menne.
Mindent szeret, alacsony ford-tól a pirosig egyformán stabilan működik. Menni akar.
Ha rántogatom, egy olajciklus alatt utána kell töltenem kb fél litert, de ha szépen megy nincs fogyása.

Egyszer hagyott ott akkumlátor zárlat miatt, egyszer nem akart menni az első henger: ac pumpa eltömődése miatt.

Saját hibája nem volt.

Ma is használom, tuti, normális, klasszikus bicaj.

Fenntartás:
Megvételkor: kuplunglamellák csere, olajcsere, gyertyacsere,karburátor tisztítás és szinkron, első telo olaja, szelephézag állítás, ez volt jó szerelőmnél 70e Ft. AC pumpa eldugódott fura üzemanyag miatt, tisztítása 5e. Azóta prémium anyaggal járok, jobban is fogyaszt.
5000-nél olajcsere, szűrő munkadíjjal együtt 15e; új akku 10e; hátsógumi elkopott 30e; szezon elején újra olaj, szinkron ellenőrzés.

Hibalista

- A bicajjal hiba nem volt. -

Ide hordtam szervizbe

Jó szerelőm, Laci.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Scarabeo Következő motorja? nem tervezem
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.