A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

gsxr 750 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

a jármű, amivel már végre lehet közlekedni

Szöveges ítélet

Drz, supermotórol ültem át, mert teljesítményre vágytam. Litereset még nem akartam, mert gondoltam elég lesz a 156 paci.Átrágtam a témát, megnéztem midegyik jappán konkurenst, és ő lett a kiválasztott(nem bántam meg).
Mindegyik japó, jó szép, erős, megbízhetó, de sok pici apróság miatt a gixxer lett a befutó. Azóta mentem már R1-el CBR hondával, de örülök, hogy gixxert vettem, mégha sokan nem is ismerik el a suzikat, mert "tömegmotor", meg miegymás. Akinek volt, van, vagy tényleg ért a motorokhoz az roszzat nem mond erről a gépről.Külsőre a "kis" sportgépek között szerintem telibe van találva. Felszereltség: csúszókuplung, seb.fokozat kijelző, integrált indexek, korm.leng. csillapító, mind benne van gyárilag, sok más márkában ezek hiányoznak. Megbízhatósága példás, 51000 km-után, gyakorlatilag műszakilag tökéletes, majdhogynem gyári állapotú, 1 db vez, láncot cseréltem azt, is előírásból. Ereje nagyon jó közútra, iszonyat jól adagolható, kezes, de ha akar megy mint a paraszt, 298 a vége (óra szerint).
Futómű példás, fék közútón nagyon jó, pályára állítólag érdemes tuningolni, de azt nem próbáltam. Szarintem nem kényelmetlen 6-700km-es túrát simán nyomok, vele, úgy, hogy nem fáj semmim.Fogyasztása, nekem szögön 5 liter vegyesben (nem vagyok ghost rider), de azért szeretek dinamikusan motorozni, 160-220 km/h lakotton kívűl persze.
Egyszóval, én teljesen elégedett vagyok vele, rosszat semmit nem tudok mondani, aki, már tapasztaltabb motoros, nyugodtan veheti, gyakorlatilag akármire, mert mindenhol megálja a helyét (műúton persze, krosszra azért kell állítani a futóművön). Ha csrélem val színű ezres gixxer, lesz, de csak a nyomaték miatt, mert így 4 év után abból, még egy picit el tudnék viselni.
Egyszóval: perfekt

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

hát én

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 7500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? drz Következő motorja? ??
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.