A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Rg 250 Gamma (250)

Rg 250 Gamma (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

4T killer

Szöveges ítélet

Az elején el kell mondanom h ez a történet igazából 3 motorról szól.Úgy kezdődött,h vettem egy RG 250 Gammát.Nagyon örültem neki az első 270km-ig amikoris menet közben 130-nál megállt a hátsó kerék.Szerencsére nem lett belőle bukás.Kicsit vártam és újra elindult,csak kissé csörgött.Go haza,hengerfej leszed,semmi gond,hengerek le és ott volt a hiba:az egyik hajtókarcsapágy(tűgörgős) szétesett és elintézte a hüvelyt,a dugattyút,gyűrűketvmint két főtengelycsapágyat.Egy kis telefonálgatás után kiderülth az alkatrész kb 200E Ft .Szerencsére(????????????) találtam egy másik RG-t 100E-ért papírok nélkül,nem power szelepest,dehát gondoltam inkább egy egész motorért fizetek ki kevesebbet mint pár alkatrészért a dupláját.Sajnos mint kiderült nem volt nyerő ötlet.átraktam a blokkot meg amit kellett,nagyon szépen ment,kb500 km-t.utána újra vmi csörgést hallottam.Blokk szét,gyűrűtörés,dugattyúk teteje megolvadt főtengelycsapágyak megforogtak a blokkban,stb....Következő rossz döntés:vettem még egy RG-t!!110E Ft.Működött,gyújtásnak volt pici hibája,de elhoztam.blokkot átbobtam,minden OK.Újabb kb 300 km aztán megszorult.(gyűrűtörések,főtengelycspágy,stb....).Ezután már majdnem eldurrant az agyam,és már azon gondolkodtam h egy rakásra dobom az összeset és 5 liter benzin+gyufával szüntetem meg a problémát.Miután lehiggadtam,elővettem a legelső blokkot és megrendeltem hozzá az összes alkatrészt Japánból.Röpke 4 hét után meg is érkezett(250E Ft),én kb 30 perc alatt(igen a sok "gyakorlás"nak előnye is volt) összeraktam.Járatás a gyári előírások betartásával.3000 km-ig csak apróbb hibák történtek,költenem nem kellett rá mert ott volt két motor alkatrésznek.Aztán újra kis csörgést hallottam.Nem szedtem szét de tudtam h legjobb esetben "csak" gyűrűtörés.Aznap felraktam az összes hirdetős oldalra,és 1 hét múlva elvitték 130E Ft-ért úgy ahogy volt.Aki elvitte később felhívott h 1db gyűrű volt eltörve.Rengeteget buktam rajta,de extázisban voltam mikor megszabadultam tőle.
Nem akarok igazságtalan lenni ezért megemlítek pár + tulajdonságot is:
mikor ment akkor nagyon ment a gép.400-as 500-as négyüteműnek nem sok esélye volt sőt SV650-esnek se.Amoci alapban 49lóerős és 130kg én kissé átalakítottam az utolsó változat,padon 69le és 103kg.Lehet h a tuningot nem bírta a blokk?

Hibalista

- gyűrűtörés 5-ször
- főtengelycsapágyak
- hajtókarcsapágyak
- dúgattyútörés 3-szor
- hengerfejtömítés elégett
- lendkerékmágnesek lepotyogtak
- hengerhüvely törés
- gyújtásvezérlő elégett
- hőfok-jeladó
- üzemanyagszint-jeladó
- + még néhány apróság
-

Ide hordtam szervizbe

Yakomoto Pécs.Innen rendeltem az alkatrészeket,nem túl drága,mindent megszereznek akár belpiacoshoz is,de nagyon lassúak(pl:hengerfejtömítés 3 hét)

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

én magam(gépésztechnikus vagyok)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.