4hengeres p21
Szöveges ítélet
Először is ára majd egyedi formája fogott meg, és nem utolsó sorban a bevált levegő/olaj hűtéses butított gsxr 750 blokk. Méretben nem kisebb mint az 1.2-es, csak nem fogyaszt annyit. Átírás,kötelező, súly kevesebb, tehát tökéletes középút és nem jön veled szemben minden sarkon úgy mint pl: egy bandit. (Balatonon jobban megnézték mint az 1.4-es tesót). Szélvédelem=0, végsebesség óra szerint 180km/h, de akkor már bujkálás van az órák mögött. 140-160-al a világból kimegy, ha tényleg motorozni akarsz de nincs pénzed vmi egyedire, tökéletes választás. Fékek, .....jók. Kanyarban táncikál, de nem is arravaló, természetesen az, hogy kanyar mindenkinél relatív.
Összegzés:
Probléma nem a motorral volt, hanem velem, mert többet akarok/akartam.
Üdv:
Gönczy Miklós
Hibalista
- Semmi, csak aminek kopnia kellett.
Ide hordtam szervizbe
Maszek.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | cbr 1000f | Következő motorja? | fzs 1000 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |