2 stroke power
Szöveges ítélet
A motort még 2000ben vettem eggyik haveromtól aki rendszeresen szervízelte és gondja se volt vele csak váltott 4T re én meg 250 2T akartam mert a 125 ös öket má kimotoroztam full (legalábbis azt hittem)
A megvétel után már a 2.hétvégén sikerült elrepeszteni vele 2 bordám a Pannonhalmi pályán majd 1 hónap múlvaa könyököm is eltüörtem vele nyilt törés 3 csavar azt a motor 3 hónapig állt íg gipszbe voltam egész nyáron összel már fimomabban mentem vele de ha valakinek csak hétvégén van ideje és nagy tempót akar menni akkor maradjon 125 2T nél vagy vegyen 4 üteműt mert sokkal megbocsájtóbb meg a teljesítényleadás is egyenletesebb a motor maga amúgy elég alattomos alacson fordulaton is megvan a nyomaték elvégre 2x125 ccm de a power nyitása után szűk kanyarokba illetve a hullámokon elég idegeen viselkedett.fékek közepesek futómű gyárilag Showa meg a hagyományos volt 98 ba nem a fordítoo a motorba én 1/33 as ba raktam az olajat általába Motult baj nem volt vele semmi különös
de eladtam mert túl sok volt azt egy 4 üteművel sookal jobban tudok menni
Hibalista
- kopó alkatrészeken kívűl semmi
Ide hordtam szervizbe
Varga autószervíz Vp(haver)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Én
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 98 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
