125ccm-4 t nem egy repülőgép de ahova kell elvisz
Szöveges ítélet
Áprilisban vettem 740km-el.Az első olajcserére nálam került sor.Sok ismerős barát mondta hogy ne vedd meg mert gyenge mint a harmatos szellő , meg fogod utálni.Nem utáltam meg bár egy kamion előzésébe nem szívesen fogok bele a 100-110km/h végsebessége miatt(szélcsendes időben). Utazóban 80-85km/h a kényelmes neki cserébe 2,7-2,9liter benzinnel beéri 100km-en.Nem egy szervizigényes típus 4000km-enként kell olajat cserélni.Munkába járni vettem arra tökéletes (napi 100km).A futóműve és a fékei ehhez a 12LE-höz tökéletesek szerpentinen ezzel a kis vacakkal is el lehet mókázni.Éves biztosítása 3500FT.Mindent összevetve kevesebbet eszik mint egy simson és kevesebbet is kell rá költeni.Az én 170cm es magasságommal a lámpánál lábujjhegyezni kell nekem egy kicsit magas de nagyon kényelmes kis motor.Többször voltam vele a Balatonon a forgalom ritmusát tartja de a dombok közt egy pár lóerő plusz nem lenne hátrány.Ha sokáig megmarad kapni fog egy 200ccm-es hegerszettet mivel a DR200blokkja és az enyém tök egyforma csak nálunk nem forgalmazzák a 200-ast.Ennél rosszabb gépem ne legyen.
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Schweifer László
Mosonmagyaróvár
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 744 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | KDX200 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.8/10) |