Végülis gurul...de...
Szöveges ítélet
Sose szerettem a Simsonokat.
Viszont úgy hozta a sors h sürgősen kellett egy vas melóba járni.(napi 60km-majd 40km hóban-fagyban,esőben is).Egyedüli pozitívuma h megbízható.1x rohadtam csak le vele(szakadó esőben-király volt)de az nem a gép hibája volt,elfelejtettem a gyertyacserét és a túlfutott gyertya megdöglött.
Mindig eljutottam vele mindenhova,csak a tempója meg a hülye "úristen-ott 1 part" érzés és a parton 30-al vánszorgás kissé már unalmas volt.
A hibalista hosszú,de ez a sok gazda érdeme,nem a szerencsétlen gépé.
Szorult helyzetben voltam és gyorsan kellett egy gép.Tököm se adna még1x 80-at egy Simsonért.Indokolatlanul drága volt.Ami durván szar volt h nem elég h kipengettem ezt a sok pénzt de még szar is volt mert költenem kellett rá utána is jócskán.Úgy 120-be bőven benne volt ...persze ez a küllemén nem látszott meg.Szar vétel volt.Jó indulattal érte meg volna a felét.Ha ezt tudom előre ennyi pénzből egy fullos gyárit veszek.Ez meg egy tákolt minimum 3 gépből összehordott kupac volt.
De hát ugye kényszerhelyzetben voltam,sok pénzem meg nem volt.Amit költöttem rá az a használhatóságra meg állagmegóvásra ment el.
Még mák hogy annyit megspóroltam vele buszjegyen hogy nem buktam-igaz h nem is nyertem egy fillért se...áránál maradtam.
Formavilága:szar.Ronda. Aki tervezte egy ipari állat volt.Még jó hogy német,különben nem tudnám.Biztos erős szovjet nyomásra dobták össze:))
A tank meg a hátsó lámpa ordenáré.
A lámpa formájába nem lehet belekötni.Lehetetlen.Kör.Baz'meg,1 ki*aszott kör.Viszont sokkal aranyosabb lett volna ha kicsiben készítik el,filigrán módon.
De neeeem!Csirkeitató méretű,és még ha a baszottnagy méret nem lenne elég szemetszúró, még ki is b*szták egy hosszú tartó végére.Szörnyű.
Ha jót akarsz, átfaragod a géped.Tank kidob,vmi guszta tartályt túrsz rá vhol.ülés.Mivel perverz állat volt aki azt gondolta h ezen a kis szaron 2 személy fog utazni ,hosszú ülést raktak rá...le kell dobni és 1 rövidet feltenni.Így jééé,lesz csomagnak hely végre.Merthogy nincs alapból.
Amit csom.tartónak csúfolnak az nem az!Felfér rá 1 nyomorultul összetekert polifoam és ennyi.Na jó meg 2 hangya,amolyan kisebbfajta.
Igazából ez 1 majrévas úgy utasvalag tájékon.Mindenképp szánalmas.
A lámpa egy sz*r.Látni,na azt nem lehet vele,ezen kívül bármire alkalmas lehet...kutyát hajingálni,apróbb állatoknak enni adni benne etc...
Igazából ez a nagy Simson istenítés egyrészt csóróságból fakad.Megszokták,nincs más-max kis japó robeszek a 90-es évekből-csóróság van (engem se vet fel a zsé)és emiatt kompromisszumokat kell kötni---nos ez a Simson.
Másrészt:vannak fanok akiket megértek h ajnározzák,akik kifogtak egy jót azoknak sokáig nem volt gond vele.
Ajánlom nagyapáknak akiknek a tempó mindegy, illetve kissrácoknak tanulni...erre kiváló.
A szép kirakatpéldányokat el kell tenni vitrinbe,gyűjeménybe hogy ilyen is vóóót',a többi meg majd elkopik.Ez ez élet rendje.Mára elhasználódtak,sok gazdájuk volt már.(hazánkban amúgyis a pénztelen gányolás megy izomból,emiatt a többgazdás gépek...huh finoman szólva a szemét szintjén állnak.Amíg mennek nyúzni kell aztán majd lesz velük vmi...
Értékük semmi.(nem a megóvottakról hanem az átlagról darálok)Sokat nem szabad költeni rájuk.A blokkja legyen rendben,a többit meg túrhatod bárhonnan,lényeg h óccsó legyen.
Teljesítményük nagyon határeset,szódával elmegy-mondjuk.Végülis gurul-ugyebár moslékkal is lehet tüzet oltani...
Hibalista
- -új belső 1 kerékben-mikor ki akartam lazítani a szelep anyáját,leszakadt a szelep---ilyen marhaságot hogy acél szelepszárra acél anyát tesznek...jó hogy egyberohadt... - -új sárvédővég-gumi-hiányzott róla - -1 új küllő,mert törött volt - -új első izzó - -új kormány-kényelmetlen sportkormánnyal vettem - -új gázbowden(szőrös volt) - -új gázkar rögzítő csavar és lemez-kis b-szás...lemeze eltört és elhagytam a csavart... - -új kuplung-ami benne volt,fos utángyártott gagyi volt,mák h észrevettem mert csúnya rombolást csinált volna ha széthullik)-ez nem fog!-bakker a 4-ből 1 szegecsnek volt már csak meg a feje,ráadásul a kosár excenteresen futott:)) - -új tirisztor-amivel vettem, egy szar volt - -új gyertya - -új km spirál - -új enduro ülés-amivel vettem,egy deszka volt ,rajta némi szivaccsal:)) - -ahova csak tudtam,új csavarok,anyák (imbuszcsavar a jobb és biztonságosabb meghúzás érdekében-valamint sok helyütt rozsdamentes csavar és alátét alkalmazása) - -új hátsó lámpabúra-elhagyódott a macskaszem-rész a régiből---biztosan faszául volt beleragasztva:) - -új hátsó külső és belső fékkulcsok(a régi el volt kopva,le volt nyalódva,illetve egy életveszélyes repedést találtam rajta) - -új első sárvédő-vágott semmit se védő vacak volt rajta - -új kipuff furulya-mivel nem vettek bele...vmi gyapot volt belketömve ami kiégett.Szana-szét fúrták igénytelenbe' a dob végét is.(ezt kis alukarikával takarták el...ravasz...) - -ülés alatti doboz oldaldeklijei össze-vissza horpadt szemétre való darabok legittelve.Átverés. - -Tankon akkora gitt volt hogy miliméterekben volt mérhető.Legszívesebben kidobtam volna. - Első telóban a rugó méhbe való kilágyult erősen cserérett volt.Megtettem. - - lábtartó-lemállott a gagyi utángyártott gumija - -Kormány markolatgumik...hulladék,elmállott. - -Mz hátsó teleszkópok-szar, lágy nyiszorgós-emiatt nem vmi stabilan fekszi a gép az utat.( a gyári is egy szemét) - -A hátsó felniben olyan ütés volt mint állat!Persze erről nem szóltak.Alig bírtam kiegyengetni.A motor jó Simson lévén 2 nyomon futott(vmiért ez gyakori...) - -Hátsó gumi egy taiwani fos---kanyarban csúszott mint szappan egy vödör takonyban. - -buzis metál-bronz szín a vázon meg a kezelőszerveken...fujj. - feketére festettem illetve az alu részeket naturra marattam. - Valami állat a kerekeket telibe lefújta metálzöldre...undorítóan.Minek festette le az alu dobot,krómos küllőket és alu felnit?Állat.
Ide hordtam szervizbe
Sk.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 5500 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 5200 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Jawa Mustang | Következő motorja? | SR |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.3/10) |