A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson

S51 B1-4  

Az ítélet értékelése
2,6(21 db)

Végülis gurul...de...

Szöveges ítélet

Sose szerettem a Simsonokat.
Viszont úgy hozta a sors h sürgősen kellett egy vas melóba járni.(napi 60km-majd 40km hóban-fagyban,esőben is).Egyedüli pozitívuma h megbízható.1x rohadtam csak le vele(szakadó esőben-király volt)de az nem a gép hibája volt,elfelejtettem a gyertyacserét és a túlfutott gyertya megdöglött.
Mindig eljutottam vele mindenhova,csak a tempója meg a hülye "úristen-ott 1 part" érzés és a parton 30-al vánszorgás kissé már unalmas volt.
A hibalista hosszú,de ez a sok gazda érdeme,nem a szerencsétlen gépé.
Szorult helyzetben voltam és gyorsan kellett egy gép.Tököm se adna még1x 80-at egy Simsonért.Indokolatlanul drága volt.Ami durván szar volt h nem elég h kipengettem ezt a sok pénzt de még szar is volt mert költenem kellett rá utána is jócskán.Úgy 120-be bőven benne volt ...persze ez a küllemén nem látszott meg.Szar vétel volt.Jó indulattal érte meg volna a felét.Ha ezt tudom előre ennyi pénzből egy fullos gyárit veszek.Ez meg egy tákolt minimum 3 gépből összehordott kupac volt.
De hát ugye kényszerhelyzetben voltam,sok pénzem meg nem volt.Amit költöttem rá az a használhatóságra meg állagmegóvásra ment el.
Még mák hogy annyit megspóroltam vele buszjegyen hogy nem buktam-igaz h nem is nyertem egy fillért se...áránál maradtam.


Formavilága:szar.Ronda. Aki tervezte egy ipari állat volt.Még jó hogy német,különben nem tudnám.Biztos erős szovjet nyomásra dobták össze:))
A tank meg a hátsó lámpa ordenáré.
A lámpa formájába nem lehet belekötni.Lehetetlen.Kör.Baz'meg,1 ki*aszott kör.Viszont sokkal aranyosabb lett volna ha kicsiben készítik el,filigrán módon.
De neeeem!Csirkeitató méretű,és még ha a baszottnagy méret nem lenne elég szemetszúró, még ki is b*szták egy hosszú tartó végére.Szörnyű.
Ha jót akarsz, átfaragod a géped.Tank kidob,vmi guszta tartályt túrsz rá vhol.ülés.Mivel perverz állat volt aki azt gondolta h ezen a kis szaron 2 személy fog utazni ,hosszú ülést raktak rá...le kell dobni és 1 rövidet feltenni.Így jééé,lesz csomagnak hely végre.Merthogy nincs alapból.
Amit csom.tartónak csúfolnak az nem az!Felfér rá 1 nyomorultul összetekert polifoam és ennyi.Na jó meg 2 hangya,amolyan kisebbfajta.
Igazából ez 1 majrévas úgy utasvalag tájékon.Mindenképp szánalmas.

A lámpa egy sz*r.Látni,na azt nem lehet vele,ezen kívül bármire alkalmas lehet...kutyát hajingálni,apróbb állatoknak enni adni benne etc...

Igazából ez a nagy Simson istenítés egyrészt csóróságból fakad.Megszokták,nincs más-max kis japó robeszek a 90-es évekből-csóróság van (engem se vet fel a zsé)és emiatt kompromisszumokat kell kötni---nos ez a Simson.
Másrészt:vannak fanok akiket megértek h ajnározzák,akik kifogtak egy jót azoknak sokáig nem volt gond vele.
Ajánlom nagyapáknak akiknek a tempó mindegy, illetve kissrácoknak tanulni...erre kiváló.
A szép kirakatpéldányokat el kell tenni vitrinbe,gyűjeménybe hogy ilyen is vóóót',a többi meg majd elkopik.Ez ez élet rendje.Mára elhasználódtak,sok gazdájuk volt már.(hazánkban amúgyis a pénztelen gányolás megy izomból,emiatt a többgazdás gépek...huh finoman szólva a szemét szintjén állnak.Amíg mennek nyúzni kell aztán majd lesz velük vmi...
Értékük semmi.(nem a megóvottakról hanem az átlagról darálok)Sokat nem szabad költeni rájuk.A blokkja legyen rendben,a többit meg túrhatod bárhonnan,lényeg h óccsó legyen.
Teljesítményük nagyon határeset,szódával elmegy-mondjuk.Végülis gurul-ugyebár moslékkal is lehet tüzet oltani...

Hibalista

- -új belső 1 kerékben-mikor ki akartam lazítani a szelep anyáját,leszakadt a szelep---ilyen marhaságot hogy acél szelepszárra acél anyát tesznek...jó hogy egyberohadt... - -új sárvédővég-gumi-hiányzott róla - -1 új küllő,mert törött volt - -új első izzó - -új kormány-kényelmetlen sportkormánnyal vettem - -új gázbowden(szőrös volt) - -új gázkar rögzítő csavar és lemez-kis b-szás...lemeze eltört és elhagytam a csavart... - -új kuplung-ami benne volt,fos utángyártott gagyi volt,mák h észrevettem mert csúnya rombolást csinált volna ha széthullik)-ez nem fog!-bakker a 4-ből 1 szegecsnek volt már csak meg a feje,ráadásul a kosár excenteresen futott:)) - -új tirisztor-amivel vettem, egy szar volt - -új gyertya - -új km spirál - -új enduro ülés-amivel vettem,egy deszka volt ,rajta némi szivaccsal:)) - -ahova csak tudtam,új csavarok,anyák (imbuszcsavar a jobb és biztonságosabb meghúzás érdekében-valamint sok helyütt rozsdamentes csavar és alátét alkalmazása) - -új hátsó lámpabúra-elhagyódott a macskaszem-rész a régiből---biztosan faszául volt beleragasztva:) - -új hátsó külső és belső fékkulcsok(a régi el volt kopva,le volt nyalódva,illetve egy életveszélyes repedést találtam rajta) - -új első sárvédő-vágott semmit se védő vacak volt rajta - -új kipuff furulya-mivel nem vettek bele...vmi gyapot volt belketömve ami kiégett.Szana-szét fúrták igénytelenbe' a dob végét is.(ezt kis alukarikával takarták el...ravasz...) - -ülés alatti doboz oldaldeklijei össze-vissza horpadt szemétre való darabok legittelve.Átverés. - -Tankon akkora gitt volt hogy miliméterekben volt mérhető.Legszívesebben kidobtam volna. - Első telóban a rugó méhbe való kilágyult erősen cserérett volt.Megtettem. - - lábtartó-lemállott a gagyi utángyártott gumija - -Kormány markolatgumik...hulladék,elmállott. - -Mz hátsó teleszkópok-szar, lágy nyiszorgós-emiatt nem vmi stabilan fekszi a gép az utat.( a gyári is egy szemét) - -A hátsó felniben olyan ütés volt mint állat!Persze erről nem szóltak.Alig bírtam kiegyengetni.A motor jó Simson lévén 2 nyomon futott(vmiért ez gyakori...) - -Hátsó gumi egy taiwani fos---kanyarban csúszott mint szappan egy vödör takonyban. - -buzis metál-bronz szín a vázon meg a kezelőszerveken...fujj. - feketére festettem illetve az alu részeket naturra marattam. - Valami állat a kerekeket telibe lefújta metálzöldre...undorítóan.Minek festette le az alu dobot,krómos küllőket és alu felnit?Állat.

Ide hordtam szervizbe

Sk.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1988
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 5500
Megbízhatóság (4) Vezetett km 5200
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Jawa Mustang Következő motorja? SR
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.