Vasfecske
Szöveges ítélet
Üdvözlök mindenkit!
Ezt a motort nagyon tudom ajánlani mindenkinek. Én szinte új állapotban vettem, apu egyik kollégája sajnos lerokkant még a a vásárlása után nem sokkal, és egy tyúkólból hoztuk el 96´-ban. Szóval nekem még majd minden gyári a motoron, semmi baj nem volt még vele. Egyszer felfúrattuk a hengert és csapágyaztuk a főtengelyt,gyújtás beállítás,de semmi komoly baj nem volt vele. Minden túl van méretezve rajta. Nem ázik be a szigetelés, nem sül be a henger stb. A fix lámpa sokakat zavar, de meg kell szokni. A térdvédő egy áldás, késő ősszel is lehet használni a motort, nem fagy szét a lábam. Ennek ára a plusz súly és a légellenállás, amit ugye benzinben fizetek meg, de valamit valamiért.A fogyasztás soha nem lépte túl a 3 litert, de akkor csutkagázzal mentünk városban,emelkedőn ,árkon bokron stb. Ja és 60 felett azért markolni kell a kormányt, mert eléggé szitál. A fékek elég gyengék a nagy tömeghez.
Anno valami japán robogókért nyúztam apámat, de áldom érte hogy ezt vettük. Röhejesen olcsó hozzá az alkatrész-bár még nem kellett. Főtengely 5000 FT, kisebb főalkatrészek max 1000-3000 Ft-ig. Mindenhol értenek hozzá. Lehet hogy nem olyan menő mint egy Aprilia, nem olyan erős, de a megbízhatóság, az olcsó alkatrész, minden falura kiterjedő szervízháttér magáért beszél.
Szép metálfestéssel, ízléses krómozással kiváló csajozós motor is lehet fiatal barátaim. Amúgy is retró van vagy mi. Szóval a robogó az robogó, a Schwalbe az Schwalbe. Szívből ajánlom mindenkinek.
Hibalista
- Szó szerint semmi. Csak a két gumi öregedett el, lecseréltem.
Ide hordtam szervizbe
Gere Gábor, Dunaújváros. Korrekt.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 5000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |