A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B1-3 1980 (49)

S51 B1-3 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Újra régi fényében

Szöveges ítélet

Amikor megvásároltam úgy néztem motort hogy az normális állapotban legyen. Hát nem biztos hogy a legjobb döntést hoztam de a maximumot hoztam ki belőle.A motornak volt egy 68.000ft-os alapára innen indultam.
A felújítás sorrendje:

1 A blokk:

Gyanús volt nekem hogy mindig csöpögött a kipufogóból a cucc igy szétszedtem a hengert és akkor vettem észre hogy a hengerbe az egyik beömlőt az előző tulaj "kibővitette". Jól sikerült. Venni kellet bele másikat. Szétnéztem a neten meg a boltokba. Mindenhol lengyel meg távol-keleti szarokat árulják. Találtam egy srácot aki akf(német cég simsonra gyártanak cuccokat) alkatrészeket árul, felvettem vele a kapcsolatot, alkudtam az árból így 9900 ft-ért megkaptam Ha már ott jártam akkor vettem bele sport dugót meg hengerfejet 7000ft. A hengerből egyből 60-sat vettem bele. És mivel féltem szétnyomja a főtengelyt így azt is kicseréltem, vettem bele egy 70 ccm-hez valót, erősített csapággyal és könnyített házzal 10000. (Ez alapozta meg a motor teljesítményét ez összesen 27000ft-ba került)

2. Külcsin:
A motor festet volt mindenhol és nem volt rozsdás de csúnyán volt festve meg a deknik és a tank elütött. Mivel minőségi fényezést akartam felkerestem 1 festőt kiválasztottam két szint (élénk piros a tankra és a deknikre és fényes feketét a sárvédőkre) Igy már kezdet kinézni valahogy vettem rá később 100 km/h -ás kmórát és hőfokmérőt, továbbá egy mz felső krauzert(csomagtartó) kicsit át kellet alakítani de szép lett.
Vettem rá továbbá egy új ülést indexbúrákat és még sorolhatnám az apróságokat.

Végeredmény:
Lett egy olyan simsonom amit a "nagy öregek" is megnéznek.
A gépnek végül lett egy 85km/h végsebessége(kocsi mögött szélárnyékban 90) Veri a számomra annyira utált robogókat (mint pl aprillia sr) Viszonylag megbízható blokkal egyedül a melegedést nem díjazza. (legrosszabb esetben rúgásra nem indul ha megállok) A végső összeg valahol 150.000 ft körül van. Ami persze sose fog megtérülni de most már csukot szemmel szedem szét és rakom össze a motort.
Jó kis gép lett csak sajnos kinőttem ha nem kellene a pénz sose adnám el.

Hibalista

- Első és legfontosabb dolog: a simsonon semmi sem romlik el magától maximum a gyújtás!
- Olyan a motor mint a gazdája vagy mint az előző. Én sokat szivtam az előző tulaj miatt igy cseréltem benne:
- -henger hengerfej dugó gyűrű
- -főtengely
- -gyújtás apróbb dolgai
- -karburátor
- - Akksi csere mert a régi 1 hulladék volt, találtam vele eredetit azóta ver 1 stekklámpát .

Ide hordtam szervizbe

- Garázs szerviz

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

-rosszabb esetbe a szomszéd városban van 1 simson mágus öreg az valószínülég simsonon vagy mz-n született.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.