A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Sr 50 1986 (49)

Sr 50 1986 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

SzociMoci

Szöveges ítélet

Amikor megvettem , egy bejáratós kis motor volt átlagos menet tulajdonságokkal(Max seb. 50 km/h) átlagos fogyasztással(3l/100km),igy jártam vele üveg hangon kb 2 évig mondhatni gyilkoltam a gépet,és kibirta!De ahogy telt az idő kezdett uncsi lenni hogy mindenki lehagy ezért nekiálltam tuningolni.Először kapott egy lengyel gyártmányú 60ccm-is hengert húú micsoda előre lépés akár 60km/h is elérhettem vele.Kevés lett ez is..nagyobb fogaskerék előőre hosszú negyedik..+7km/h.de csak szélcsendben:-).Miután ezt is szétrépultam jött a felismerés hogy ez már kevés.Hallottam egy tuning mesterről pesten(Tábori tuning) aki erre volt szakosodva 70-es henger szimora,ez kell nekem,megvettem össszeraktam bejárattam okosan de nem jött meg a kellő hatás csalódás volt...Nem adtam fel mondták tegyek rá egy 125ös ETZ rezót attól jobban fog menni, megvettem feltettem hangja mesés a motor erőtlenebb mint valaha..újabb csalódás.
Ekkor uj ötlet jött 70ccm henger 4 leömlővel és Tujungás kipuff (Tujunga tuning mester a simson.hu-ról)megrendeltem összeraktam hú barátom beszarás hogy megy ezzel a kifuffal olyan érzés mintha turbós lenne a gép.Elindulsz semmi eléri azt a bizonyos fordulatot és mint akit hátba rúgtak elindul,két hétig...ekkor apróra tört a hajtókar eddig birta,szerencsére csak a hajtókar semmi más.Megoldás sport erősített hajtókar japánból.Azóta vigan használom kicsit talán túl erős mert a kuplung ha bután váltok hajlamos megcsúszni,jelenleg ennek megoldásán dolgozok,na meg a 125ccm-is ETZ karbi felszerelésén valamint a átömlők felpolirozásán.
Költségek:
70ccm 4 leömlős henger 25000
hosszú negyedik a váltóba 5000
Tujunga kipuff 12000
Csapágyak szimeringek mindenből a legjobb évente 5000
Erősebb lánc 5000
17-es fogaskerék előre 700
2 db verseny gumi Heidenau 14000
+ a kopo alkatrészek fékbetét kuplung tárcsa stb

Hibalista

- Komplatt motor generál többször is

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 4500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.