A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 N 1980 (49)

S51 N 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szipipeti fekete szimója

Szöveges ítélet

1985-ben kaptam 0-km-el a Centrum áruházból. Igen, akkor, onnan!
Mivel a gép a tiszta alap volt, 2-3 év alatt sikerült felhozni arra a szintre, ami az akkori kor átlagának fölé emelte, megjelenésben és müszaki tartalomban egyaránt. Km óra beépítése, 4. fokozat berakása, c4 főtengely csapágyak, kiömlő és a szívótorok felpolírozása, kissebb átalakítása, kipufogó átalakítása, Teljes átvezetékelése! aku, fesszabályzó, index, elsőfék lámpakapcsoló, oldalsztender házilag, visszajelzőkapcsolóval, digitális-led és müszerfal a "Kesjár" spoilerben, oldalfények a lábtartóban, blokspoiler, ülés átszabása, utas magasabban üljön 5-6 centivel, ülés burkolat, 3/8 os csőböl utaskapaszkodó és doboztartó az ülés mögé. Nagyjából + a több tucat egyéb apróság. egyedi fényezés (szinte 2-3 évente új).
Rendszeresen járt külföldön, volt olyan nap, hogy 3 szor tette meg a Farkaslyuk-Eger viszonylatot oda vissza. A Bükkön keresztül is elég volt a 45 km megtételéhez 43 perc. Simán ment 75-80-at. igaz ekkor már kajált 3-4 liter között.
Az alábbi tervek nem valósultak meg: Elsőfék lecserélése tárcsára! Ez nagyon hiányzott. Minden egyéb tekintetben meghálálta a törődést. üzembiztos motor volt. 30 centis friss hóban is elmertem vele indúlni.
Túlpörgetése miatt igényelte a rendszeres (nem túl költséges) dugó, gyűrű, tűgörgő, főtengelycsapágy cserét. ( kb.:10 000 km-enként.) 8 éves korára kezdtek megjelenni az őregedés jelei, lelazuló kábelsaruk, oxidálódó kötések, merevedő kábelek...stb. A blokk belsejében még 40000-nél sem volt jelentős kopás a váltóban, még legalább ennyi volt benne (jó olajakat kapott) Nem volt kopott a kormánycsapágy, ápolva volt és repedés mentes a silent blokkok, 6 évesen cseréltem először az első telókon a szimeringeket. 25000-nél először a láncot a fogaskerékszettel.
Áldassék a mérnök keze aki úgy tervezte, hogy a lánc zárva legyen!
Tényleg: MA MIÉRT NINCS ILYEN????
Nem keni össze a lánczsír még az eget is és sokkal tovább tart!!!
Elől a gyárin kívül 1, hátul 2 külső gumit használtam el a 46000 km alatt! (Pneumant) Egy dologra volt kényes a büdös: ISOLATOR gyertyán kívül semmi mással meg sem moccant! De azzal aztán...
Talán hiányzott egy tisztességes fényszóró! Az autósok abban az időben, (figyelem 80-as évek közepe!) hülyének néztek, hogy fényszóróval és bőr síkesztyűben motoroztam nyáron is! Akkor még a kőrösi sisak csúcs volt! A kesztyű meg "munkás", már aki felvette! Nem is volt ezzel a géppel sérülésem!
Ja, és a dobozos sör doboza pont passzol a kipufogóba, amivel lehet állítani a hangját, (és a teljesítményt)
Ha valaki most megdobna egy új 0 km-géppel......
a mai motorok, szebbek, drágábbak, kényesebbek, DE NEM JOBBAK! SZERELD CSAK EGY KICSIT!!!!!

Hibalista

- Csak olyan romlott el ami a kíméletlen hajsza, azaz az én hibám! talán olyan apróságok, hogy 8 évesen szakadó esőben egyszer! beázott a gyújtótrafó és leslusszolt. soha máskor nem volt üzemzavarom! Mindíg hazavitt. Még a rendszeres 2-300 km-es túrákról is!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1985
Kényelem (7) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.