Szerencsétlen félig halott
Szöveges ítélet
Idén tavasszal jutottam hozzá ehhez a motorhoz, mindössze 25.000 forintért. De mivel olcsó húsnak híg a leve, elég ramaty állapotban vittem haza. Az előző tulaj szinte csak használta, a házi javításoktól (lásd: lábtartóhegesztés, vezetékelés) kirázott a hideg. Kapásból az összes kábelt kitéptem, szerencsére megszakítós a gyújtásom, nem kell sok mindent variálni vele. A műszerek(?) is elég lehasználtak voltak, egy MTZ ampermérő és egy Simson-ETZ fordulatszámmérő, ami menthetetlen volt sajnos. Viszont a Trayal gumik még bírják. Az üléslapot korábban eltörték, ezt is maszekul varrták össze, gusztustalan. Hátul Pannónia lámpa van (hatszögletű, rendszámtartós), ezt megtartom. Kb. egy éve lefestették, ez még bír egy pár évet, nem bántom. Cserealkatrészek, kopó alkatrészek beszerzése folyamatosan történik. Majd egyszer kész lesz.
2009. 05. 20.
Egy keveset ismét sikerült vele foglalkozni. Már szépen le van takarítva, persze még messze nincs kész. Egy teljes szétszedés fog következni, a váz javítása(hegesztett lábtartó) és festésjavítás, szilentcsere és vezetékelés végett. Majd pedig a blokkot is széthúzom, ha lesz csapágy és simmering hozzá, meg persze olaj és tömítés. Addig még várni kell egy kicsit.
Hibalista
- Előző tulaj kissé megtörte az ülés alatti vázrészt, okádék lábtartó hegesztés, komplett vezetékelés, gázbowden, hátsó felni, első teleszkóp, hátsó rugóstagok, gyújtás időzítése, üléslemez, kipuffogó
Ide hordtam szervizbe
Apósom
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Jómagam
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 5 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |