A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 N 1980 (49)

S51 N 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerencsétlen félig halott

Szöveges ítélet

Idén tavasszal jutottam hozzá ehhez a motorhoz, mindössze 25.000 forintért. De mivel olcsó húsnak híg a leve, elég ramaty állapotban vittem haza. Az előző tulaj szinte csak használta, a házi javításoktól (lásd: lábtartóhegesztés, vezetékelés) kirázott a hideg. Kapásból az összes kábelt kitéptem, szerencsére megszakítós a gyújtásom, nem kell sok mindent variálni vele. A műszerek(?) is elég lehasználtak voltak, egy MTZ ampermérő és egy Simson-ETZ fordulatszámmérő, ami menthetetlen volt sajnos. Viszont a Trayal gumik még bírják. Az üléslapot korábban eltörték, ezt is maszekul varrták össze, gusztustalan. Hátul Pannónia lámpa van (hatszögletű, rendszámtartós), ezt megtartom. Kb. egy éve lefestették, ez még bír egy pár évet, nem bántom. Cserealkatrészek, kopó alkatrészek beszerzése folyamatosan történik. Majd egyszer kész lesz.


2009. 05. 20.
Egy keveset ismét sikerült vele foglalkozni. Már szépen le van takarítva, persze még messze nincs kész. Egy teljes szétszedés fog következni, a váz javítása(hegesztett lábtartó) és festésjavítás, szilentcsere és vezetékelés végett. Majd pedig a blokkot is széthúzom, ha lesz csapágy és simmering hozzá, meg persze olaj és tömítés. Addig még várni kell egy kicsit.

Hibalista

- Előző tulaj kissé megtörte az ülés alatti vázrészt, okádék lábtartó hegesztés, komplett vezetékelés, gázbowden, hátsó felni, első teleszkóp, hátsó rugóstagok, gyújtás időzítése, üléslemez, kipuffogó

Ide hordtam szervizbe

Apósom

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Jómagam

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1981
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.