A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B1-3 1980 (49)

S51 B1-3 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Slow Ride

Szöveges ítélet

Miután sokadszori sikertelen busz után futás miatt véglegesen elegem lett a nagy kockából, elhatároztam, hogy szerzek magamnak egy kisfajta járművet, amit diákként is könnyű fenntartani. A robogót alapból ellenzem, mert egyszerűen feláll a szőr a hátamon, amikor bőgetik mint a vadállat, a szerencsétlen kis "repülő wc" (mert úgy ülnek rajta mint a klotyón), meg visít. Arról nem is beszélve, hogy stabilitásukkal is van némi gondom, mert vezettem egykettőt, na meg a kanyarvétel - döntögetés élménye is egész más. Meg ez mégiscsak a lábam közt van! :)
Nos épp jókor jött egy ajánlat: apám egyik kollégája rendelkezett három Simson-roncccsal, amit pár sör fejében meg is szereztem, öregapám meg nekiállt a plafonnak, és pár hónap alatt össze is dobta. Első kóstolásra furán ment a gép (frissen felújított blokk volt, az erejével nem volt gond, csak akadozott, és sokszor nem akart indulni, kicsivel később meg pöccre) Szóval amig ki nem derült, hogy a gyújtókábel szar, addig eszméletlen sokat tologattam, és rúgdaltam mint a barom. Érdekes volt, hogy 20km-es túrát simán vette, másnap meg egyszerűen sehogy sem akart feltámadni. A csere megoldotta a gondjaimat, azóta minden reggel, esőben, hidegben is legkésőbb második rúgásra felébred.
Én nem tuningolom, szerintem semmi értelme, így meg elmegy a világ végéig is. Nem száguldógép, de városban kiváló, és időben kell elindulni! :)
Az irányíthatóságra nincsen panaszom, száraz időben, aszfalton egész meredek manóverek is bevállalhatók vele. A fékek nem valami nagy spílerek, azokra még ráférne egy erősítés. A kényelem, hát az úgy igazából nincs. Az ülés városban kóricáláshoz pont jó, hosszabb túrákon én személy szerint kicsit fájlaltam a seggem. A lengéscsillapítók is elég kemények, ami aszfaltra jó, de ez lehet, hogy az én gépem hiányossága, mert apámé jóval lágyabb.
A pakolhatóság sem egy nagy szám, a csomagtartó gumipókokkal azért egész korrektül használható. Az oldaldobozban a tank alatt meg faszán elfér fél liternyi tartalék benya, plusz pár kulcs és a pótgyertya. Kis barkácsolással minden bizonnyal lehetne hozzá oldaldoboz-szerűségeket gyártani, de ilyenbe nem megyek bele.
Ha sokáig húzza a nyúzásom, ha lesz, autó mellett is megtartom, eszméletlen takarékossága miatt is, meg azért motorozni élmény, még ezen a kis lélekvesztőn is. :)

Hibalista

- Gyújtókábel, hátsó izzók, belsőgumi előlről. Plusz furcsa ciripelés jön a motorból egy bizonyos fordulatszámon, de a hozzátartozó hiba még nem jött elő.

Ide hordtam szervizbe

Nagypapa, a Simsonok mestere. Csupán a kábelezéssel vannak gondok, szeret toldozgatni az öreg, így iszonyatos gányolt vezetékek futnak mindenfelé, 5 centinként más színben.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.