A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Sr4 1968 (49)

Sr4 1968 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Simson Star, a tökéletes motor

Szöveges ítélet

Egy barátomnak volt Simson Star motorja, egyszer kipróbáltam egy körre és megállapítottam hogy ez maga a tökéletes motor és nekem ilyen kell. Tetszett, hogy minden kezelőszerve finoman és határozottan működik, pöccre indul, stabil az alapjárata, induláskor erő van benne és menetközben harmadik fokozatban rángatásmentesen felhúz már 20 km/ó sebességtől kb 70-ig. 50-60 között volt a legszebb csicsergő a hangja, azt gondoltam ez a sebesség elég lesz nekem. A rugózása is kellemes volt elöl-hátul.
Gyüjtöttem rá a pénzt és minden eladó Start megnéztem a vásárban. Végre összejött a vételár és egy idős bácsitól megvettem egyet, kétéves volt gyári hibátlan állapotban éppen bejáratva. Ezzel vizsgáztam le nagymotorra (mert akkoriban még rendszámos volt) és kőrösi bukósisakkal napszemüveggel nagyon elegáns volt, a lányok is örömmel felültek hátra a szép motorra. Elégedetten használtam, ezzel jártam suliba, boltba meg mindenhova amíg rá nem jöttem a korlátaira: az ülése kényelmetlenül kicsi 2 személy részére, a hátsó lábtartó a lengővillára volt szerelve, az út egyenetlenségei rázták a hátsó utas lábát,ez hosszú úton kellemetlen és fárasztó. A motorja is gyengécske pótutassal különösen emelkedőn vagy széllel szemben. A haverok is mind 125-ös meg 250-es gépeket vettek és ha elmentünk túrázni mindíg lemaradtam.
Ekkor kezdtem el nézegetni az MZ-ket...

Hibalista

- A sebességváltókart középre állító rugó tört el, filléres dolog és egyszerű kicserélni.
- A kilométerspirált kellett cserélnem mert eltört.
- Egy bukásnál tőből letört a baloldali lábtartó. Ez a Staroknál jellemző hiba volt, de lakatos haver jó erősen visszahegesztette és többet nem tört le.

Ide hordtam szervizbe

Magam javítottam. 2 évig amíg nálam volt egy sebváltó középreállító rugót kellett cserélnem mert eltört. Inkább csak karbantartásról beszélhetek, némi bowdenolajozás porlasztó és kipufogótisztítás volt meg gyujtásellenőrzés és láncfeszességállítás.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1970
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.