A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Sr4 1968 (49)

Sr4 1968 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Simson sr 4 !! élt él és élni fog!!

Szöveges ítélet

Na szóval mielőtt meglett volna az első star előtte egy s 51
b sem volt má eléggé legyalázva . A haverom vette anno a start és nekem nagyon megtetszett . sokáig szekáltam h csere legyen , mire belement. Én örültem neki mert az akkor simónak má a közepét kellett volna kicserélni mert annyira szét volt barmolva..

Egy szónak is... egy jó fél év után belement a cserébe Nagy örömömre.. megvolt az üzlet és mindenki met a saját útjára..
én haza hogy szétkapjam mert az is meg volt"viselve" egy kicsit meg ő is a volt motoromat.
Szóval sikeresen szétkaptam megnéztem h mi a baja mit kell kicserélni hát a két deknin kívül mindent kivéve a váltóját. úgyhogy csapágyak venntillátor középdeknik=(azért mert a gyújtást azt nem lehetett meghúzni mert az egyik csavart anno beleszakította az öntvénybe de úgy hogy az öntvény simán kettéhasadt. szerencsémre volt egy nagyon jó ismerősöm akinek volt elfekvőben egy pár közepe. Úgyhogy meg voltam mentve.. szépen megveszegettem hozzá a cuccokat le lett pingálva szép piros meg fehérre. akksi bele szereztem hozzá irányíjelzőket is.. majdnem fullosra Még a féklámpa is működött ráadásul akksiról.. duda stb stb.. csak a parkolófény hiányzott rá. azt lusta voltam összerakni. Majd jó 3 és fél évig hajtottam rendületlenül.. Néha egy kis javítgatás defekt vagy gumiszerelés.. de semmi komoly.. Ám mielőtt az 50000 km lefutott volna addigra megadta magát a berugótengely és az a fogaskerék amit a berugótengely forgat . Így megint ezer darabra kellett szednem de sajnos nem lett generál csak az alkatrészek lettek cserélve így most vár rá egy full csapágyazás hengecserével egyjütt.

ami a sebességet illeti én személy szerint sajnáltam h nincs 4 csak 3 sebesség.. mert 3 ban le lett mérve 80 km/ h volt a vége sík úton nagyjából szécsendben.. Azt viszont tudom h az ikarus busz nem hagyott ott mert 70 nel simán lehetett vele tekerni még dombon felfelé is. Az előző tulaj ment vele és teljesen el volt ájulva erős és gyors járgányt faragtam belőle.
Sajnos nincs türelem megint szétszedegetni és megcsinálni inkább eladósorba tettem sajnálom mert azért jó kis masina volt.. De majd ha megint unatkozom akkor veszek egy olyat ami egy kicsit le van pusztulva és akkor lehet star - ozni ezerrel.. Mert azért jobb mint egy 51 es.. akárki akármit mond.

És hogy valójában megére e a pénzét.. Hát mit is mondjak.. az 51 es anno egy 10 esért bizniszeltem az sem volt fényes állapotban.. de szerintem többet ér egy star mint egy 51 es.

Hibalista

- full generál a motorblokkban. meg égő meg stb stb..

Ide hordtam szervizbe

saját magam A simsont nem kell szerelőhösz vinni csak egy kis odafigyelés..

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

szintén magam.És a mai napig meg vagyok magammal elégedve mert azóta egy pár simsont is meg kellett csinálnom(haveroké)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1971
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.