Sárga csacsi
Szöveges ítélet
Munkatársamtól vettem a kis sárga öszvért, aki a falujában vette egy ismerősétől.Még az eredeti szürke forgalmija is meg volt(nagymotorra volt vizsgáztatva), megkaptam hozzá.(forgalomból kivonva).A Simson 1992-ig nagymotor volt, majd utána gondolom pár suhanc tulaja volt aki elég jól leamortizálta.Motorikusan jó volt, csak hát az esztétika.....Kicsit kifényeztem, rendbe tettem a letördelt dolgokat, és már jártam is vele melózni, meg szórólapozni.Heti átlag 200km-rt mentem vele, volt mikor többet.Ehhez képest csak tavasszal a karbit kellett kipucolna(ha télen nem inditottam el eldugult), gyertyát cserélni, gyűrűzni, meg tűgörgőt cserélni.Más komoly baja nem volt(csak pár defekt).Mikor eladtam a motorja akkor is pöpec volt(a 110 kilóm és a heti 200km ellenére, bár a berúgótengellyel voltak gondok).
Az előző motoromnál nincs a listába: Puch Cobra GT50, 6.5LE némi (na jó, sok) módositással 11LE 12500fordulaton 110-es végsebességgel, és a 110 kilómmal.
Hibalista
- Defekt miatt belső gumi csere,elhasználódás miatt külső gumik cseréje, első kerékcsapágy,váltókar vége letört,berúgótengely,első teleszkópok,karburátor néha eldugult.
Ide hordtam szervizbe
Én magam
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1978 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |