A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 N 1980 (49)

S51 N 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

S51 N, a mindennapi társ

Szöveges ítélet

Kedvező áron, 25.000,-ért jutottam hozzá a fentebb nevezett kismotorhoz. Látszott rajta, hogy korábban kontár módon javították, illetve eléggé lelakott állapotban volt. A lábtartó cső nagyon csúnyán volt felhegesztve a váz alsó részére, ezét csálén áll. Valószínűleg borult a motor, erre utal a horpadt kipufogó, ennek a tönkrement menete és a fék-kuplung karok lekopása. Valószínűleg főtengely-szimmeringes, tejeskávé folyt ki a blokkból. A hátsó világítást egy P20-as lámpával oldotta meg valaki, ami egyébként nem is rossz. Műszerezettsége nem éppen működött, egy MTZ amperóra és egy tönkrement mechanikus fordulatszámmérő alkotta. Az üléslap összevissza toldott lemezekből áll, szintén cserés. Bowdenek kapásból kuka, a vezetékelés jelenleg a gyújtás működik, a többi szál felcímkézve pihen a légszűrőházban. A hátsó kereket ki kell majd egyengetni, jó buli lesz. Mindenképpen csapágy-tömítés-szimmering-garnitúra cserét tervezek, idővel a kopott gumialkatrészeket is újak váltják fel. Valaki egyszer lefényezte a tankot és a légszűrőház-fedeleket, ezzel nem lesz gond. Mindenképpen szét kell szedjem a csupasz vázig, még festés előtt belekerül a lengővillapersely a szilentekkel. Egyelőre ennyi az 1 éves terv, lassacskán, apránként rendbe hozni. Mivel elég öreg jószág(csoda, hogy a henger még alapméretes), kénytelen vagyok majd a jövőben felfúratni. A nagysúberes karburátor pedig marad már megszoktam. N-es kiviteléhez méltó felszereltség lesz rajta, semmi extra, se negyedik fokozat-úgysem mehet többel a jogszabály szerinti 40-nél. Mindenképpen használható motor vidéken, rövidebb távokon, földutakon, szinte bárhol elmegy. De nem speed-illetve crossmotor! Megbízhatóságának titka a tudatos használat, gondos ápolás-karbantartás és szakszerű javítás. Cserébe hosszú éveken át egy nagyon jó gépet tudhatunk magunkénak.

Hibalista

- Hátsó felni, ülés alatti váznyúlvány, vezetékek, gyújtás, karburátor-úszó, főfúvóka, ülés, kapcsolók, gyújtás felőli blokkfedél, első-hátsó rugóstagok-teleszkópok, világítás,

Ide hordtam szervizbe

Apósom

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Jómagam

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1981
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.