A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B1-4 1980 (49)

S51 B1-4 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Robogógyilkos

Szöveges ítélet

Hozzám ez a motor 14 éves koromban került, akkor 2002-őt írtunk. Szomszédtól, 5500 km-el!!!, a srác nagypapája használta, aki szívrohamot kapott, szal a simson félre lett téve, utána már csak az unoka használta, ő is ritkán. Kezdő jogsisként(M-kat.), minden vágyam volt egy robogó, hogy az milyen kemény, meg menő... Utólag hálás köszönet édesapámnak, aki nem engedte, helyette lett a simson. Ez egy electronic változat: 4 sebesség, index, duda, km/h, szal simsonhoz képest elég fullos. Kezdetben nem volt semmi tuning, csak álmodozás. Egyszer egy délegyházi fürdőzés során a karbi hazafelé menet eltömődött, és csak 1-be lehetett jönni vele, mert különben lefulladt, de ezt ott helyben orvosoltuk. Amúgy semmi panaszom nincs rá. Sőt! Eddig volt már ilyen motorom: yamaha dt80, piaggio zip, suzuki sepia, honda dj, malaguti f15 firefox, meg ami most nem jut eszembe, és a világítása a simsonnak messze verte az összes motorét! A tompított szépen világított, amerre kellett, de a távolságival napfényt vittem az éjszakába, az isten volt. A fékei gyengék. Dobfék elöl-hátul. Egy kis elsőfék állítgatással egész jó fékhatást lehet elérni: fékbetéteken 1,5 cm-enként ejtettem egy kb fél cm mély vágást fűrésszel, így amikor fékezek, a ferrodol beszorul a vályatba, így elérve a legjobb fékhatást. A motor a 2. évben kapott egy 70ccm hengert, ezzel már elég szépen ment. Egy tali alkalmával megismertem Mo. legjobb simsontuning mesterét, Tujungát, aki házilag készít rezonátoros kipufogót simsonhoz. Eredmény: 70ccm henger, csak két felömlős!!!!, plussz a kipuffal, plussz áttételezéssel a simson 95 km/t ment, saab-al bemérve!!! Az áttételezés egy első 17 fogas lánckereket jelent(gyári 15). Megjártam vele a szigetszentmiklós-kaposvár utat odavissza(400 km), gond nélkül teljesítette. Ezzel a motorral csukott szemmel el mertem indulni akárhova! Figyeltem a gyertyára, azt kb 1000 km-ként cseréltem, normális olajat kapott, reggelente bemelegítettem, és jó volt. Kezdő motornak ideális, olcsó fenntartás, ideális tuning-alap! Sok van belőle, így lassan 30 év után még mindig futnak, szal nem egy rossz konstrukció. Mondjuk a villamos rendszere az lehetne fejlettebb, de hát kelet-német csoda... Mindenkinek ajánlom, aki szereti a kihívásokat, nem lehet vele unatkozni. Kezdőmotornak inkább simson, mint robogó!

Hibalista

- Bowdenek, égők, gyertya, de amúgy semmi komoly.

Ide hordtam szervizbe

Barátom, Feri.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 5500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.