A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S 51 E-4 1982 (49)

S 51 E-4 1982 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Precíz jószág

Szöveges ítélet

Első tulaja vagyok, véleményem szerint a 90-es évek közepéig minden létező 50 köbcentis gépet űberelt a márka. Máig az egyik legolcsóbban üzemeltethető, szinte minden alaktrész kapható, bár az utángyártott daraboktól óvakodni kell. Az én példányom már tirisztoros gyújtással készült, ami gyakorlatilag örök életű, állítani sem kellett soha. Összesen 3- szor kellett tolnom, egyszer keverék helyett tiszta benzint kapott (1990 Áfor keverőfejes kútból), főtengely cserével megúszta. Másodszor a kipufogó belső felületéről levált koksz darab tömte el a kipu. nyílást, harmadszor meg elfogyott a benzinem. Összességében nagyon megbízható, karbantartásra igénytelen, max a váltó olajat kell néha cserélni. A 18 év alatt mindíg száraz, fűtött tárolóban telelt, tökéletes a krómozása a mai napig. Volt hogy 200 km-t is megtettem vele egy nap alatt. 90-ben vettem 19500 Ft-ért, két év múlva 100 ezer volt az új ára. (NDK megszűnése). Semmi tuning nincs rajta, egy oldalcsomagtartót kapott, 2 személyre vizsgáztatva, rendszámos. 65-70 körül van a vége, 2.5 liter elég neki. Utassal is elmuzsikál, de a hegyet nem szereti (pláne ha a személyek 40-50 kg helyett 70-80 kg-osak). Hiába, 4 lóeró nem erre való. A 16"-os kerekek, emelt kipufogó, robosztus első, hátsó felfüggesztés könnyű terepen (földúton) is megállja a helyét. 4 sebességes, nagyvárosban kissé kényelmetlen ide-oda szaladgálni vele, de vidéken, kis forgalmú utakon nagyokat lehet vele kirándulni. Munkába járni (oda vissza 6-7 Km) inkább egy babettát használok. Ha lenne egy erősebb, négyütemű változata, újból ezt választanám.

Hibalista

- néhány gumi alkatrész elöregedett, első teleszkóp felüt, szimeringeket cserélni kellett a blokkban

Ide hordtam szervizbe

saját kezelésemben van

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 18 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.