A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S53 1992 (50)

S53 1992 (50) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Postásszimó

Szöveges ítélet

Leselejtezett postásmotorként került hozzám. Az országban megtalálható S53-asok döntő többsége postásmotorként kezdte mivel drágább volt mint a japán vagy olasz robogók, ezért épeszű ember a '90-es években nem vett új Simsont. Az államnak viszont semmi sem drága...
Amiben különbözik az S51-estől:
- dizájn
- 45km/h-ra fojtott (persze visszaalakítható)
- Bing karburátor (nem jobb, mint a BVF)
- Vape gyújtás (az enyémbe már visszakendácsoltak egy régi megszakítósat, mire hozzámkerült)
- rövidebb kipuff
- van tárcsafékes is (az enyém nem az)

Hosszas munkával talpraállítottam, és kezdődött a móka. A világon minden elromlott már rajta legalább egyszer. Szerszámkészlet nélkül nem merek vele elindulni, de így is sokszor toltam már haza. A probléma leginkább a hulladék minőségű utángyártott alkatrészekkel van. Olcsó hozzá minden alkatrész, de annyi kell belőle, hogy összességében már egyáltalán nem éri meg Simsont tartani valami korszerűbb japán vagy olasz helyett.

Ennek ellenére szeretem. Jól megy, öröm vele járkálni. 2.5 litert fogyaszt, a nagy keréknek hála nem rémálom vele a kátyús úthálózat. A városi forgalom tempóját bírja. Valamiért nem tudom feladni a reményt, hogy egyszer végre mondjuk két tankolás közt nem kell szerelnem rajta semmit.

Hibalista

- fékrugó - féklámpa kapcsoló - kuplung- és fékbowden - km óra - benzincsap - karburátor súber kikopott - kipufogó kilyukadt - megszakító és kondenzátor - gyújtótrafó - töltő- és világítótekercs - indexrelé - berugó fogaskerék - meg még száz más, ami most nem jut eszembe

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1997
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? gn 125
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.