Postásszimó
Szöveges ítélet
Leselejtezett postásmotorként került hozzám. Az országban megtalálható S53-asok döntő többsége postásmotorként kezdte mivel drágább volt mint a japán vagy olasz robogók, ezért épeszű ember a '90-es években nem vett új Simsont. Az államnak viszont semmi sem drága...
Amiben különbözik az S51-estől:
- dizájn
- 45km/h-ra fojtott (persze visszaalakítható)
- Bing karburátor (nem jobb, mint a BVF)
- Vape gyújtás (az enyémbe már visszakendácsoltak egy régi megszakítósat, mire hozzámkerült)
- rövidebb kipuff
- van tárcsafékes is (az enyém nem az)
Hosszas munkával talpraállítottam, és kezdődött a móka. A világon minden elromlott már rajta legalább egyszer. Szerszámkészlet nélkül nem merek vele elindulni, de így is sokszor toltam már haza. A probléma leginkább a hulladék minőségű utángyártott alkatrészekkel van. Olcsó hozzá minden alkatrész, de annyi kell belőle, hogy összességében már egyáltalán nem éri meg Simsont tartani valami korszerűbb japán vagy olasz helyett.
Ennek ellenére szeretem. Jól megy, öröm vele járkálni. 2.5 litert fogyaszt, a nagy keréknek hála nem rémálom vele a kátyús úthálózat. A városi forgalom tempóját bírja. Valamiért nem tudom feladni a reményt, hogy egyszer végre mondjuk két tankolás közt nem kell szerelnem rajta semmit.
Hibalista
- fékrugó - féklámpa kapcsoló - kuplung- és fékbowden - km óra - benzincsap - karburátor súber kikopott - kipufogó kilyukadt - megszakító és kondenzátor - gyújtótrafó - töltő- és világítótekercs - indexrelé - berugó fogaskerék - meg még száz más, ami most nem jut eszembe
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | gn 125 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |