A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B1-4 1980 (49)

S51 B1-4 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lomha öszvér.

Szöveges ítélet

17 évesen elkezdtek érdekelni a motorok és szerettem volna egy Simsont.
Az idősebbek azt mondták hogy jó motor, szinte mindenkinek volt régen 1 Simsonja. Böngésztem a hirdetéseket és konkrétan 2 Simsont néztem meg. Az egyiket egy idős ember használta de sajnos nem tudtunk megegyezni, utólag már bánom. A másikat egy ismerős árulta aki dolgozni járt vele és egy új motort szeretett volna. Megtetszett mert egyedi volt és rúgásra indult. Aki a motort akkor szervizelte az szintén ismerős volt és vakon bíztunk benne, tehát megvettem a Simsont. Azért öszvér mert S50es vázban volt az S51es blokk, rács volt a lámpán mint egy enduron, közben meg az enduro kormány sehol.
Már az első pár kilométeren éreztem hogy valami nem stimmel, nehézkesen ment a váltás, erőltetni kellett. Álló helyzetben betettem egyesbe és sokszor lefulladt vagy alig akart felpörögni. Meleg motorral alig akart megindulni, ezt úgy orvosoltam hogy a karburátort kipucoltam. Végsebességre nem volt panasz de ameddig azt elérte... Nagyon erőtlen volt, egyszer próbáltam vinni rajta a tesóm és elindulni is alig bírtam a motorral pedig mindketten vékonyak vagyunk.
Végül úgy döntöttem hogy szánok rá pár tízezrest és felújíttatom a blokkot. Elvittem egy szakemberhez aki másnak egy dobozban, darabokban küldte vissza azzal az üzenettel hogy ő még ilyet nem látott: belevolt kókányolva a főtengely a blokkfélbe--> blokkfelek kuka. Ezen kívül a főtengelyt kellett volna felújítani, hengert fúrni.
Vettem bele egy másik blokkot, az talán 1 fokkal jobb volt de azzal is voltak mindig gondok.
A karburátort rengetegszer szét kellett szednem, a kipufogóból mindig is folyt az olaj és hiába húztam meg a hollandert, hiába tettem biztosító lemezt, akkor is kilazult és kifújt a hengernél. A blokk tiszta olaj volt és hiába takarítottam meg, valahol mindig kifolyt az olaj és a tömítéscsere sem segített.
Végül 2 év kínlódás után áron alul adtam el és kb -100.000re jöttem ki.
Ma már egy robogó boldog tulajdonosa vagyok de ez már egy másik történet :)

Hibalista

- Kezdetnek komplett blokkcsere mert a főtengely csapágyfészkei nem voltak rendben.
- Az "új" blokkban kuplungcsere(lamellák és kosár), karburátor súbert kellett cserélni, defekt miatt abroncs(bár ez nem a motor hibája), kipufogó mindig lelazult és a biztosító lemez se segített, a kipufogóból folyt mindig valami és amúgy is kegyetlen hangja volt.

Ide hordtam szervizbe

Maszek. Simsonokkal, Mz-kkel foglalkozott, később saját magam szereltem.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1980
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? F12 Phantom
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.