Lerobbant veterán
Szöveges ítélet
30 évesen, lerobbantan vettem 25000 Ft-ért. Annyit sem ért meg, mert szinte mindent cserélni lehetett volna rajta. Ez az egyéni hülyeségem volt, általánosítani ez alapján nem lehet. Annyi mindenesetre érdekes lehet másoknak is, hogy végsebessége kb. 60 lehetett, fogyasztása pedig 3 liter. Az első futómű nem teleszkópvilla, hanem azt hiszem eaglee villa, ami érdekes érzés. Kényelmes, de nincs visszajelzés az úttól. Futóműve elöl-hátul puha, kényelmes, de egy személy alatt is fel tud ütni. Csomagtartója van és űlés alatti kis rekesze, ez praktikus. Alkatrész még mindig kapható hozzá, szinte minden. A turbóhűtés jó dolog, nyáron, ha valami rossz földesúton lassan kell menni, nem melegszik annyira, mint a többi gép.
Hibalista
- Minden. Lestrapáltan, gányoltan vettem. Cseréltem: külsőt, belsőt, berugókart a fogaskoszorúig végig, minden rugót, minden csavart a blokkban, gumi alkatrészeket, kuplunglamellákat, benzincsapot, kilóméteróra bowdenjét, sebváltó kilincsművet és léptetővillát, csapágyakat, szimeringeket, fékkulcsot, most ennyi jut az eszembe. 25-ért vettem, ráköltöttem 40-et, menni meg nem sokat mentem vele.
Ide hordtam szervizbe
Kalmár Imre nevü gányolóhoz. Tapasztalatból tudta, hogy Szimón mit hogyan csináljon, de egyébbként nem nagyon érti, hogy mit miért tesz...
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Én is gányoltam, sokszor rosszúl, de legalább ingyen
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |