kiskerekű kétütemű
Szöveges ítélet
Mákom volt, régi ismerős garázsban pillantottam meg a pink csodát, 3 cm porréteg alatt. Sokat puhítottam a gazdáját, hogy váljon meg nem használt kincsétől. 1600 km (!) volt benn...
Felpumpáltuk a gumikat, pár perc rugdosás után életre kelt. Minden gyár fojtás benne volt még, hazafelé bemelegedve sem ment többet 40nél...:D
Először ki lett pucolva a karbi (zöld mohához hasonló lerakódások), levakartam a dugó tetejéről a kokszot, stb. Az eredmény stabil 55, lejtőnek 60. Azóta is próbálom mindenféle öreg tuningmódszerrel utolérni a "nagykerekű" régebbi Simókat, de mindhiába. Viszont bivalyerős, könnyű egykerekezni vele.
A második dolgom az átfestés volt. Hiába volt kifogástalan a gyári fényezés, eléggé zavarban éreztem magam a bugyirózsaszín paripán...
Hidegen sokadikra, de melegen pöccintésre indul. Nagyon kényelmes, fordulékony, könnyű, pakolni jól lehet rá.
Az eldugulások többször is kiszúrtak velem, tankmosás után is előrdult már. Egyébként megbízható, kezes jószág.
Hibalista
- Egyszer kiesett a berugókar tengelyestől a blokkból, a biztosító zégely gyűrű fáradt el. Csere- semmi gond. A fő fúvókát le kellene cserélnem nagyobbra, a "minőségi" benzintől már nem egyszer eldugult.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 1600 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |