Kéklő ékkő
Szöveges ítélet
Mind sokan énis 13évesem kaptam meg ezt a simsont. Apukám ismerősének az apukájá-é volt. Amikor elhunyt felkerestek minket és ajállotak egy árat ami 40ezer FT volt. Elmentünk.. A karburátor koszos volt és a kipufogóban is volt szenya, de ettől fügetlenül 40km/h haza lehetett vele jönni. Itthon kipucoltuk a karburátort és a kipufogót, így ment 57km/h. A rugozása nagyon kényelmes, szerintem a robogom ami Yamaha volt kispikóta ehez képest. A teljesítmény késöbb már kevésnek tűnt így vettem rá egy 60ccm-es hengert ami 5000FT volt. Egy Rezonátoros kipufogót ami 3500Ft volt. A karburátorba nagyobb fúvókákat raktam ami csak pár 100FT volt. Majd megkapta a 4-dik fokozatot is ami 6500FT volt. Mostmár elmegy 75km/h. Nekem ennyi elég is. Kivülre vettem kézvédőt, visszapillantót, első porvédőgumiharmónikát, első lámparácsot, oldatámaszt, index, duda, km/h, fordulatszámmérőt, neont, villogó szelepsapkákat, matricákat, hátsó csomagtartót (ez még bővíthető oldalcsomagtartókal így lehet rá kpényelmesen pakolni). Mostmár FULOS lett a motor. Ennek hátrányaként előjöttek a hibák is: km/h meghajtása mindig elkopik mivel műanyag (ez 350FT), indexrelé felmelegszik és tönkremegy (ez 450FT). Ezek még nem is nagy gondok mivel az áruk sem olyan nagy. Végöszegzés ként szerintem annak van simsonja aki elakar jutni gond nélkül A pontból B pontba:). Ezen a motoron kivül még van két Schwalbem (turbóhűtéses) és egy S51E-4-em is:P
Hibalista
- fékpofék, bovdenek, izzók, gumi, km/h meghajtás, indexrelé.
Ide hordtam szervizbe
szakmám így magamhoz:D
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 8590 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1505 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |