A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Sr4 1968 (49)

Sr4 1968 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Józska, az elnyűhetetlen

Szöveges ítélet

Első mototrom, egy Romet volt(sajnos) amit ráadásul hozzáértés hiányában viszonylag drágán sikerült beszereznem(20000)erről sokmiondent el tudnék mondani, de jót azthiszem egyáltalán nem.Ezt a rémséget követte néhény darab párezer forintos rozzant Babetta(amiket a feeling miatt imádtam, de ezekkel is volt baj).Igazából mindig is Simsont szerettem volna, de valahogy sohasem bírtam megvárni amíg összegyűlt rá a pénz:).Aztán egyszer megelégeltem az állandó hazatologatást, hazabrigázást a 42kilós rémmel és elhatároztam, hogy a következő Simson lesz!Olcsón szerettem volna hozzájutni egyhez, elfogadható állapotban.De nem vagyok anyagilag túlságosan eleresztve, így aztán az S50eseke és S51es rötyögők irányából hamar a turbóhűtésesek felé fordultam.Ha már turbóhűtés, legyen inkább Star gondoltam, mivel nem nagyon tetszett a Schwalbe "kasznija".Rövid keresgélés után ráakadtam egy rettenetesen olcsó hirdetésre melyben egy star-t hirdettek.A hirdetés megnyitása után a képeket nézve kissé rosszullettem.Hogy miért?Mert ez a valóban Star blokk egy romet 780"nagyromet" vázban volt, de mivel kevés pénzem volt és amúgy is Simson blokk volt benne hosszas töprengés után megvettem.Mielőtt megvettem annyi benzin volt csak benne, hogy beindítottam és megnéztem(standeren)hogy veszi-e a sebességeket.Pöpec hangja volt, forgatta a kereket minden sebességben, és olcsó is volt, ígyhát már tettük is felaz utánfutóra.Még a hazaúton vettem egy oljaat és egy kannába tankoltam is.Amint hazaértünk én már kevertem is a benzint és töltöttem befelé Józsika gyomrába.Az este lenyomtunk kb 10 kilómétert és tökéletesen működött.Már lenyomtunk együtt kb1500 kilómétert különösebb hiba nélkül.Egyszer sem hagyott ott sehol, és csak egy parás helyzetünk volt eddig együtt amikor az otthonomtól 13 kilómétere elkezdett erősen rángatni, és fulladozni.Később kiderült, hogy ezt az elhasználódott gyújtótekercs okozta, de ráadásképpen a karbi is eldugult.De így is lábon hozott haza, derekasan.Nekem nagyon a szívemhez nőtt ez a motor.Rengeteg fiatal akiknek félmillás robogójuk van lenézi ezeket a motorokat.Igaz, hogy azok már más dimenzióban mennek, ezt én is belátom, de én legalább itthon megjavítom fillérekből az enyém ha valami baja lenne, nekik meg az izzócseréhez le kell bontani a fél motorjukat és 100ezret otthagyni a szerelőnél félévente.Széles utat, hátszelet mindenkinek!

Hibalista

- Egyszeri porlasztó dugulás, amit egy benzinszűrő és egy takarítás orvosolt, gyújtótekercs(de ez mind csak párszáz forintos tétel)Hátsó rugóstagok Mz-telókra cserélve, mert a gyári romet folyton összecsattant.

Ide hordtam szervizbe

99°%ban én szervizeltem(már ha kellett), olykor édesapámhoz fordultam tanácsért :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1970
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.