A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S50 N 1975 (49)

S50 N 1975 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Itt kezdődik a motorozás

Szöveges ítélet

A történet ott kezdődik, hogy a haverral elmentünk egy 50 km-es túrára. Ő a Simsonjával én meg a 4T-s 50-es robogómmal. Csakhogy eléggé szeles napunk volt és az én 65-ös végsebességű motorom csak 55-tel volt hajlandó gurulni. Ez még nem olyan nagy baj, de a haver szimója szembeszélbe meg gyakorlatilag mindenütt úgy otthagyott, mint a szart. Pedig az ő szimója tisztán gyári állapotú, nuku tuninggal. Ekkor döntöttem el hogy nekem is kell egy Simson. Kipróbáltam a haverét is és le se akartam szállni róla. Végül úgy hozta a sors, hogy a nagybátyámtól megvettem egy ´79-es S50N-es gépet. Király volt. Neki is álltam tuningolni, persze csak egy egyszerű sportdobot tettem rá meg üléshuzatot, lábtartót, visszapillantót és kitakarítottam a karbit is. Ezután jön még a festés is. A lényeg az, hogy a sportdob elég jól működik, mert szélcsendben, tankra hasalva kiviszi a 80-at. Az egész motorral annyi a gond hogy gyengék a fékek, meg csak 3 sebességes a blokk. Elég megbízható gép, de nem igazán szereti az állandó csőgázt. Szóval ezzel a motorral kezdődik el az igazi motorozás számomra, nem pedig robogóval. Öreg Simson nem vén Simson és pláne nem lassú és nem gyenge.
A szimó előtt feltétlen 4T fan voltam, de most már a kétütemhez húz a szívem,mert amikor 60-nál meghúzom a gázt és sivít a motor, na igen ez az igazi királyság...

Hibalista

- Igazából nem sok baja volt.Cseréltem rajta visszapillantó tükröket meg lábtartó gumit.Ja meg egyszer 65-nél elszakadt a gázbowden.

Ide hordtam szervizbe

Otthon szervizeljük apámmal.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 33000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.