A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B1-4 1980 (49)

S51 B1-4 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Havi benzin a bkv bérlet ára...mi kell még?

Szöveges ítélet

2005 Tavaszán vettem, a piros kis simsont. Nem voltak illuzióim, akartam egy olcsó megbizható gépet, hogy elfurikázzak vele a városban. Később kiderült, nem volt rossz ötlet simót venni, hisz a 8 km-re lévő suliba ugyan annyiból eljártam vele mint amibe a BKV bérlet került. Soha semmi gondom nem volt vele, de csinált érdekes dolgokat. Volt pl, hogy 2 hétig nem volt egyenletes alapjárat de aztán megjavult magátol. Kicsit már főtengelyhang is hallatszott belőle, de ez a teljesítményen nem látszott meg, vagy mégis? Simóhoz képest lassúnak számított az 50-et tudta csak tartósan. Engem különösebben nem zavart, városban eljártam vele. Volt hogy megjártam vele a Budapest-Lakitelek távot is gond nélkül sátorral, cuccokkal megpakolva. Jó kis gép. 6000 km alatt egyszer sem robbant le, és mindezt a budapesti forgalomban és utakon. Mentem vele esőben, 40 fokban, hidegben, szóval mindenhogy. Néha egy két csavart meghúz rajta az ember de sok gond nincs vele. Eljött azonban a nagyobra váltás ideje. Összel megváltam a kis simótól, és megvettem életem első nagymotorját, egy ETZ 250-est. Simó után egy nyomatéktenger, majd meglátjuk mit hoz a jövő, de nem hiszem hogy sok gond lesz vele. Én azt mondom, a motorozást mindenkép érdemes simón kezdeni ha később nagy motort akarsz. A robogókon nincs sebbváltó és mások a menettulajdonságai mint a simónak. A simó meg mindenben olyan mint a nagymotor, csak piciben, és ez nagyon hasznos tud lenni a biztonság szempontjából.

Hibalista

- Benzincső elkeményedett, kuplungbowdent cseréltem (300ft).

Ide hordtam szervizbe

Én hordtam le magam hozzá és megjavítottam. :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 16300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.