A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 N 1980 (49)

S51 N 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha nagy leszek, VADÁLLAT leszek!

Szöveges ítélet

Négy éve jutottam egy kis pénzhez, és megvettem álmaim motorját! A Jawa mustáng is öreg volt, de egy kis szerelési tapasztalathoz juttatott! Mikor megvettem jimit (így hívom, mert volt egy ilyen nevű macskám, a koponyáját kikészítve megtartottam. Ráfestettem a lámpára!) még 3 sebességes volt, de otthon egy robbantott ábra segítségével átalakítottam 4 sebességesre. Még soha nem láttam előtte szimó sebváltót, de igazán jó munkát végezhettem, mert semmi gond nem volt még vele. Szerintem nagyszerű konstrukció a váltó! Mint iparművészeti alkotást, lenyűgözőnek tartom. (Ez után a pedálos komár 2 sebességes kontrafékkel variált váltóalkotása viszi az ezüst érmet.) A blokkot csak az átszerelés miatt kellett szétszednem. Aztán vadabb külsőt adtam neki. Még a tanksapkát is magam készítettem!
A végsebessége kb.: 75 körül lehet, de nincs tuningolva, és mázsa felett vagyok! Nem szeretem nagyon nyírni, mert ezzel járok munkába. Nagyon megbízható! Nem tudom hány kilómétert mentem vele, mert nincs rajta óra, de a legnagyobb napi teljesítményem 175 km.-volt! Utána kellett rövidesen megszakítót cserélnem. Rövid távon igen kényelmes, de hosszú úton RÉMÁLOM! Elzsibbad az ember Se..e!Jól irányítható. Enyhe kanyarokban szépen bedöntöm, de a lábtartó és a kiufogó hamar felakadhat! Nem egy sportgép! Terepen is jól helyt áll, pedig nem valami magas, de sárban hamar beragad! Ezért kell oda inkább enduro! Az út szélén is le lehet végezni igen sok javítást! Egy szimatba befér a szükséges eszköztár, beleértve egy taposós pumpát is. Bátyám szimóján megszakítót és kondenzátort is cseréltünk egy 110 km-es túrán egy árok partján! Ahhoz pedig a lednkereket is le kellett venni!
Extrém terheléseket is elviset már! Kerti traktort vontattam 3 mázsa műtrágyával a platóján a gáton még 2.-ban is húzta! Összegzésként úgy gondolom, hogy a simson a segédmotorok királya! Alkatrész is van, de a magyar utángyártottak nem mindíg megbízhatóak. Minden utcasarkon összefuthatsz eggyel, de az ENYÉM A LEGSZEBB!!!

Hibalista

- Karburátor csere kopás miatt /16n1-ről 16n3 ra.
- Hársó teleszkóp felújítás.
- Gyújtás megszakítócsere.

Ide hordtam szervizbe

Otthon szerelgetem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.