A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Sr 50 1986 (49)

Sr 50 1986 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gyerekkori álom

Szöveges ítélet

Régi vágy teljesülése volt, amikor 45 évesen vettem egy SIMSON robogót (60.000.-Ft).
Előtte kevéssel,tanulás céljából volt egy Komár mopedem. Ez bevezetett kezdő szinten vezetés a technikába és a motorszerelés rejtelmeibe, de abba nagyon. Akkoriban nagyon ráértem. :)
Szóval a motorról: Fehérváron vettem egy ragyogó augusztusi napon, az eladó beindította, letette a nagyesküt hogy ugyan évekig állt a moci, de biztosan elvisz ez Pestre... . El is vitt.(80 km) Útközben kicsit rángatózott, de mindig magához tért.
Másnap nagy lelkesen, hogy nem kell kocsiban nyomorogni a dugóban, elindultam dolgozni. Pontosan félúton megadta magát a kicsike. Rutinosan toltam 4 km-t (a Komárral a csúcs 18,6 km volt, bár ez 90 kg)). Szerencsére egy fiatal kollégám nagyon értett hozzá, kb 10 perc alatt szétkapta, és felsorolta a vásárolandó alkatrészeket: Benzincsap (nem lehetett elzárni), tömítés garnítúra, benzinszűrő, ( kész csoda volt hogy addig is ment) úszó (lyukas volt). Kb 2000 ft lehetett az egész. Utána 20 perc szerelés, olajcserével együtt. Azóta csak szalad és szalad. Nem hajtom, koromhoz méltóan óvatosan ( Mozgási energia= m*v2/2) és kímélősen vezetem. Hosszú utakon 45 utzó. Bár ez csak becslés, mert az óra hatalmas kilengésekbe kezd 35 fölött majd 55 után megnyugszik, és újra mutat.
Az árát már régen meghozta, hisz ahogy megjön a jó idő előveszem, és azzal járok Budapesten. Nemcsak benzint, hanem a legdrábbat, időt is renget spórol.
Vásárláskor a fő szempont nálam a tuningolás hiánya, és a csendessége volt. Mindig frászt kapok, ha nyugodt estéken meghallom (és persze jó sokáig tart) a jellegzetes kismotoros vonyítást, és látom hogy a madár kb. 45-tel ragasztja az aszfaltot üveges szemekkel, bárgyú mosollyal a képén.
Legfeljebb egy Simson AWO 250-re cserélném le .

Hibalista

- benzincsap, úszó, tömítések, index

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.