Brutális
Szöveges ítélet
A motor története:
Előzmény: S51 E-4 "Új vég kell"
2007 december 16: A nagy nap! Megvan az új váz, 1984-es, N-es, valamint az első kerék, sárvédő, illetve egy /a réginél lényegesen jobb állapotú/ kipufogó.
2008 április: Váz kompresszorral festve, sárvédők, légszűrőfedelek sajna csak ecsettel /olyan is lett... idővel majd ezek is le lesznek fújva/, blokk darabokban. Új henger plusz hozzá a cuccok megvéve. Röviden ennyi.
május: Új főtengely. blokk össze... már csak a helyére kell tenni. Amúgy még az alul vezetett kipufogóhoz lett véve tartó, gyújtásalaplap végre a gyári megoldással van rögzítve.
június: Szóval még egyszer, ami előző hónapban a blokkba került: CKR-hajtókaros főtengő, mindenhova új C3-as, műanyagkosaras, FAG csapágyak, új szimmeringek. A gyújtást átraktam az új alaplapra, tervbe van külső kondenzátorosra megcsinálni. Akkor ott az 50-es Almot, lengyel henger, Berta dugattyúval. Egyelőre ennyi.
július: Szikra nem volt egy ideig, már mindent cseréltem benn a tekercset, kondit is /immáron a légszűrődobozban/, végül egy új megszakítótól jó lett, harmadik rúgásra már indult is. Kezdődhet a bejáratás! Indexek bekötve, a csehszlovák relé végzi a dolgát ahogy kell. Új kürt, made in China.
augusztus: Cirka 200 km-nél tartunk... folyt. köv.
Ez az év is eltelt. Szeptember óta téli pihenőn a moci.
2009: Eddig semmi... Illetve a mai nap /Márc 1/ újra elővettem, mentem egy jó kis kört
március 22. hatvan kilométer a városban, úgy tűnik a bejáratás befejezésével végre beállt a fogyasztás normálisra, a végsebesség pedig 67 km/h-ra.
2009 április 19-én ELADVA 80 ezer jó magyar forintért!
Hibalista
- Ami csak elromolhat: főtengely, henger, kerekek, váz... Mindenből új lett véve, szerencsére a Simson alkatrész árak egész tűrhetőek..
Ide hordtam szervizbe
Édesapám és jómagam
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |