A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 N 1980 (49)

S51 N 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Brutális

Szöveges ítélet

A motor története:

Előzmény: S51 E-4 "Új vég kell"



2007 december 16: A nagy nap! Megvan az új váz, 1984-es, N-es, valamint az első kerék, sárvédő, illetve egy /a réginél lényegesen jobb állapotú/ kipufogó.

2008 április: Váz kompresszorral festve, sárvédők, légszűrőfedelek sajna csak ecsettel /olyan is lett... idővel majd ezek is le lesznek fújva/, blokk darabokban. Új henger plusz hozzá a cuccok megvéve. Röviden ennyi.

május: Új főtengely. blokk össze... már csak a helyére kell tenni. Amúgy még az alul vezetett kipufogóhoz lett véve tartó, gyújtásalaplap végre a gyári megoldással van rögzítve.

június: Szóval még egyszer, ami előző hónapban a blokkba került: CKR-hajtókaros főtengő, mindenhova új C3-as, műanyagkosaras, FAG csapágyak, új szimmeringek. A gyújtást átraktam az új alaplapra, tervbe van külső kondenzátorosra megcsinálni. Akkor ott az 50-es Almot, lengyel henger, Berta dugattyúval. Egyelőre ennyi.

július: Szikra nem volt egy ideig, már mindent cseréltem benn a tekercset, kondit is /immáron a légszűrődobozban/, végül egy új megszakítótól jó lett, harmadik rúgásra már indult is. Kezdődhet a bejáratás! Indexek bekötve, a csehszlovák relé végzi a dolgát ahogy kell. Új kürt, made in China.

augusztus: Cirka 200 km-nél tartunk... folyt. köv.

Ez az év is eltelt. Szeptember óta téli pihenőn a moci.

2009: Eddig semmi... Illetve a mai nap /Márc 1/ újra elővettem, mentem egy jó kis kört

március 22. hatvan kilométer a városban, úgy tűnik a bejáratás befejezésével végre beállt a fogyasztás normálisra, a végsebesség pedig 67 km/h-ra.

2009 április 19-én ELADVA 80 ezer jó magyar forintért!

Hibalista

- Ami csak elromolhat: főtengely, henger, kerekek, váz... Mindenből új lett véve, szerencsére a Simson alkatrész árak egész tűrhetőek..

Ide hordtam szervizbe

Édesapám és jómagam

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1984
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.