A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B1-4 1980 (49)

S51 B1-4 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az örökzöld legkisebb nagymotor

Szöveges ítélet

Szóval Csak kényszerből vásárolt Babetta után, amit baromi nagy megkönnyebbülésre tovább tudtam adni, kb. 4 hónap keresgélés után lakhelytől nem messze egy fiatal Vagongyári autószerelőtől pattintottam marha jutányos áron. még bontatlan blokkal! (40000) kicsit keményebb mint a Bab de annak nem is 270 kg a megengedett össztömege?! a gyári csapágyakat 37000-nél kellett kiszórni, csere fks-re. a főtengelycsapágy a mai napig tökéletes, és eredeti (46000km) mondjuk full szintetikus olaj a benzinbe meg kell adni neki ami jár! Meg a csapágycserénél hosszabbított 4-es fokozat beépítve a helyközi utazásoz, egy totál újrafényezés és ennyi a gyári állapothoz viszonyított eltérés. Eredményeképp a főiskolánál leállított gépet mire visszajöttem pár német mérnök egy bemutatóbuszból kitódulva nézegeti és mondja: Wunderschönn, alles gut... Meg pár marhához képest nekem sose volt célom a tanyatuning átalakítás, így is viszi a tartós 70-et 2 literes fogyasztással: ez úgy van jól ahogy kitalálták. Megnézem azt a rizskályha 300000Ft-os robogót, ami ennyi km után, meg ilyen idősen erre a teljesítményre meg megbízhatóságra képes! 50 ccm-es kategóriában ennél jobbat aki megteheti annak mást nem érdemes venni mert pénzikidobás, többre úgyse megy a robikkal. Meg bontott alkatrészt az elektronikába meg ha nagyritkán szükséges a blokkba aztán a gép atombiztos! Aki igénytelen meg megvesz egy halom hulladékot mert az óccsó vót ugye a többihez képest ne csodálja ha csak keserűség az eredeti állapotú kicsit drágábbhoz képest.

Hibalista

- Csak az utángyártott cuccok pl. gyújtáskondi rövidzár=rángat 40km/h-ig mintha rugdalnák, 2 hátsódefekt megt párszor az utolsó km-eket a karbiban lévő benzinnel tettem meg:) az eredeti alkatrészek most 22 évesen vannak még csak bejáratva.

Ide hordtam szervizbe

Szigorúan sk, mit gondoltok valami kontár kisgépszerelőhöz óradíj 2000ft-ért?!

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1984
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.