az első csapatás 2 keréken
Szöveges ítélet
első, váltós 3 sebességes kék öregapa simson kecskekormánnyal.olcsón fenntartható motor,csak szeretni kell a szerelést,úgynevezett simson betegségek azok vannak.végsebesség 70km/h.1-be 23-at,2-be 47-et ment,régi vágású volt,nyomatékszegény de a fordulatot szerette.természetesen a keleti blokk max 6-7 ezerre gondolok nem a bandit 18ezrére.kellett 1párszor tolni meg a szerszámokat hurcolászni de ha jól össze van rakva semmi sufni meg kisipari akkor sokat elmegy.kategóriájába jónak mondható főleg a kor színvonalán,nem úgy mint az mz-k.járkáltam mz-vel meg hasonló árú japánnal,remélem nem kell ecsetelni.a szimóra viszont szívesen emlékszem vissza,sokat versenyezgettünk többi simókkal,gyorsulásra középjátékos volt de végre 1 se ment többet nála.az újabb s51-ről viszont az alacsonyfordulaton jelentkező nyomatékon kívül semmi jót nem tudok mondani.a 4 segesség is rosszul van kiosztva főleg 3-ból 4-be.a simon robogó már jobb választás.az enyém jól bírta a patakot a murvát meg az aszfaltot,sőt még hóba is kezelhető volt a kis súly miatt de a 2 személy az kínzás volt neki.ja 1 jó találmány ha rajta is hagyják, a láncvédő,még simsonon jól is mutat.az egyik fő különbség az s50 és 51 között hogy a főtengelycsapágy a réginél a hajtóműolajból kapta a kenést még az újabb a benzin keverékből ami nem volt ideális nem csak a hengerben lévő cuccokat sújtotta hanem a csapágyat is,de a legjobb a még régebbi konstrukció bármilyen furcsa is,a kényszerűtéses schwalbe és star.ezek mint a japcsi vagy más robogók,a főtengely végén 1 vetillátort tartalmaznak ami ideálisabb hűtést eredményez,főleg nagy emelkedőn számít nyáron.télen viszont ajánlatos kicsit letakarni az ilyen nyílást mert az életbe nem melegszik fel,szívatóval meg nem pálya.a honda dio-n nekem bevált.konstrukcióba a régivágású elnyűhetetlenebb,és a simón is szereti a részszintetikus olajat.a mol-os elég gáz,főleg az arol 2t.aki azt mondja hogy jó van ez ebbe annak tudok ajánlani 80-as évek reklámját autós újságból amin áfor olaj van toyota celica-val.akkor se önteném bele ha 1szinetikus fáradt olaj lenne a másik.
Hibalista
- szívatóbowden,gázbowden,kuplungbowden 2E.
- világítás,egyéb elektromos dolgok 3E.
- gyújtótekercs,gyertya 1.5E.
- váltókarszimering bagóért.
- dugattyúgyűrű 1E.
- üléhuzat 2E.
- kipuff könyök+hollander 1.5E
Ide hordtam szervizbe
eger pacsirta út.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
öreg "szaki" egerbe lajosváros.
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |