A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S50 N 1975 (49)

S50 N 1975 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

az első csapatás 2 keréken

Szöveges ítélet

első, váltós 3 sebességes kék öregapa simson kecskekormánnyal.olcsón fenntartható motor,csak szeretni kell a szerelést,úgynevezett simson betegségek azok vannak.végsebesség 70km/h.1-be 23-at,2-be 47-et ment,régi vágású volt,nyomatékszegény de a fordulatot szerette.természetesen a keleti blokk max 6-7 ezerre gondolok nem a bandit 18ezrére.kellett 1párszor tolni meg a szerszámokat hurcolászni de ha jól össze van rakva semmi sufni meg kisipari akkor sokat elmegy.kategóriájába jónak mondható főleg a kor színvonalán,nem úgy mint az mz-k.járkáltam mz-vel meg hasonló árú japánnal,remélem nem kell ecsetelni.a szimóra viszont szívesen emlékszem vissza,sokat versenyezgettünk többi simókkal,gyorsulásra középjátékos volt de végre 1 se ment többet nála.az újabb s51-ről viszont az alacsonyfordulaton jelentkező nyomatékon kívül semmi jót nem tudok mondani.a 4 segesség is rosszul van kiosztva főleg 3-ból 4-be.a simon robogó már jobb választás.az enyém jól bírta a patakot a murvát meg az aszfaltot,sőt még hóba is kezelhető volt a kis súly miatt de a 2 személy az kínzás volt neki.ja 1 jó találmány ha rajta is hagyják, a láncvédő,még simsonon jól is mutat.az egyik fő különbség az s50 és 51 között hogy a főtengelycsapágy a réginél a hajtóműolajból kapta a kenést még az újabb a benzin keverékből ami nem volt ideális nem csak a hengerben lévő cuccokat sújtotta hanem a csapágyat is,de a legjobb a még régebbi konstrukció bármilyen furcsa is,a kényszerűtéses schwalbe és star.ezek mint a japcsi vagy más robogók,a főtengely végén 1 vetillátort tartalmaznak ami ideálisabb hűtést eredményez,főleg nagy emelkedőn számít nyáron.télen viszont ajánlatos kicsit letakarni az ilyen nyílást mert az életbe nem melegszik fel,szívatóval meg nem pálya.a honda dio-n nekem bevált.konstrukcióba a régivágású elnyűhetetlenebb,és a simón is szereti a részszintetikus olajat.a mol-os elég gáz,főleg az arol 2t.aki azt mondja hogy jó van ez ebbe annak tudok ajánlani 80-as évek reklámját autós újságból amin áfor olaj van toyota celica-val.akkor se önteném bele ha 1szinetikus fáradt olaj lenne a másik.

Hibalista

- szívatóbowden,gázbowden,kuplungbowden 2E.
- világítás,egyéb elektromos dolgok 3E.
- gyújtótekercs,gyertya 1.5E.
- váltókarszimering bagóért.
- dugattyúgyűrű 1E.
- üléhuzat 2E.
- kipuff könyök+hollander 1.5E

Ide hordtam szervizbe

eger pacsirta út.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

öreg "szaki" egerbe lajosváros.

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1979
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.