A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Sr4 1964 (49)

Sr4 1964 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

AMIKOR KIRÁLYOK VOLTUNK...

Szöveges ítélet

Fater vette az öreg Páder Feri bácsitól ´68-ban (a majsztró a győri gokartosok szerelője volt akkoriban); Faterék az egyik első útjuk alkalmával tekinthették meg a 68 augusztus 20-i csapatösszevonást és bevonulást - miután dicső honvédeink legumibotozták őket az árokba első útjukon - hadd vonuljon a Néphadsereg. Rá 9 hónapra lettem és alig 1 évesen ültem rá először - fater-muter szendvicsben, úgy jártunk ide-oda.
Nos, a motorról is: szüleimnek tehát ez volt a max technika (akksi, index, stb.) - aztán lett Trabi, Waresz, Zsiga - pár évig pihent a jószág. Majd jöttem én 12 évesen, és újra ráültem - vezetőként! Egy évig csak egyesben nyomtam, utána tanultam meg váltani. Közben smkp lett (rendszám le, 50cc jel beütve); így 14-ik szülinapomon eltoltam a vizsgabázisra, letettem a vezetőit, berúgtam (a motort), felültem, és 3 évig le se szálltam róla. Széthajtottam, utána belemerültem a technikai részletekbe (fél óra alatt szét-, fél óra alatt összedobtam a blokkot váltóstól, kupplungostól, miazmás...) - ez volt a csúcsformánk együtt. Megvolt Győrből a Balcsi körbe, a Bakony és a Szigetköz unalomig széthajtva... ÉS TÉNYLEG TUDOTT 85-90-ET!!! - mint azt mások is írták. Az akkori menőknek (S51B, Enduro) csak nyúlt a pofájuk...
A sztori aztán így folytatódott: nekem bejöttek a csajok, a gitár, a B-s jogsi, egy "ezerkettes" - és hűtlen lettem hozzá. Megörökölte az unokaöcsém, ahonnan három év múlva kosárban került vissza (azóta communication breakdown); összeraktuk, öcsém nyúzta egy évig. Őt tovább nem érdekelte (hamarabb jöttek a csajok) - újra kosár, minden porcikája szét, össze, festés, fúrás, csere, összerak, káromkod, rúg, tol, szenved - ez már nem az a fíling volt. Elfogyott a türelem, ócskavas lett a vázból, málnáskocsi a kerekekből, kerti szivattyú (a turbo hűtés miatt) a blokkból).
DE 25 ÉV ALATT 3-4 KOROSZTÁLYT KISZOLGÁLT - és megérdemli, hogy itt emlékezzek róla - emlékül vettem most egy S51E Endurót egy kölöktől - és most ennek felújítására fordítom azt a műszaki tapasztalatot, amit a kedves öreg STAR adott - örök emlék, örök dicsőség!!!

Hibalista

- nem volt olyan molekula, amit meg ne érintettem volna!

Ide hordtam szervizbe

Páder Feri bácsi - Isten éltesse vagy nyugosztalja! Kicsit morgós öregúr, de aranykeze volt.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Fater és én

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1966
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.