A zöldség
Szöveges ítélet
Hetedikes koromban kaptam ,még ma is megvan. Második tulaja vagyok.A motor csapágyas volt ,amikor megkaptam.
Majd felújítottam és elkezdtem tanulni a tuningolást ,aminek remek alanya volt. Látott 12 lovas 50-es hengerig szinte mindent ,ami 50-60ccm-be belefér. Volt olyan nyár ,amikor 2 garnitúra főtengelycsapágyat megölt.Most egy nyomatékos 50-es henger van rajta (persze az 50ccm képest).Mielött megkaptam a következö ,nagyobb motorom ,300 km-t is képes voltam vele menni egy nap. Takarékos ,strapabító ,némi tuninggal erős is. Egyszer sem hagyott ott az út szélén.
A futóműve nem egy túl bonyolult valami ,80-85-ig stabil,utána viszont veszedelmes tud lenni.A dobfékek hagynak maguk után kivánnivalót ,de ha jól vannak beállítva ,akkor jól fognak ,csak gyakran kel utánállítani őket.
Az elektronikája nem túl bonyolult ,csak arra kell figyelni ,hogy mindenhova a megfelelö izzokat tegyük.A töltése egy külön dimenzió ,oda érdemes a gyári elektronikus szabályzót tenni.
Hibalista
- Csak az üzemi kopások.
Ide hordtam szervizbe
Én csináltam rajta mindent.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |